کد خبر : 1840133 | 02 شهریور 1401 ساعت 20:41 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

روش خاص کونته برای توضیح تاکتیک؛ فوتبال رومیزی

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام در یک برنامه ویدیویی برای توضیح تاکتیک‌هایش از یک بازی فوتبال رومیزی معروف استفاده کرد.

روش خاص کونته برای توضیح تاکتیک؛ فوتبال رومیزی

به گزارش "ورزش سه"، اوون هارگریوز، ملی‌پوش سابق انگلیس، در یکی از قسمت‌های برنامه ویدیویی‌اش با عنوان a tactical masterclass در مقابل آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، قرار گرفت تا از او درباره تاکتیک‌هایش و نحوه به‌کار بستن آنها در زمین بپرسد.

در این برنامه ویدیویی که از طریق یوتیوبِ باشگاه تاتنهام منتشر شده آنتونیو کونته برای توضیح دادن تاکتیک‌های خود از یک بازی رومیزی به نام SUBBUTEO استفاده کرد و استفاده او از این بازی خبرساز شد.

1738164
بازی SUBBUTEO در دفتر کار آنتونیو کونته

هواداران کونته به این اشاره می‌کنند که او فقط برای این ویدیو از بازی SUBBUTEO استفاده نکرده بلکه مربی ایتالیایی از علاقه‌مندان بازی است و تخته و مهره‌های آن همیشه در دفتر کارش آماده است. اوون هارگریوز در این برنامه گفت که کونته در زمان برگزاری جلسات تاکتیکی با کادر فنی و بازیکنانش اغلب از همین بازی برای توضیح تاکتیک‌های خود استفاده می‌کند.

1738163

کونته در این برنامه گفت:" ما از این بازی برای بررسی تاکتیک‌ها و همینطور توضیح دادن آنها به بازیکنان استفاده می‌کنیم. من با این بازی خیلی راحتم. ببین، این سیستم 3-4-3 ما است. سیستمی که الان در تاتنهام استفاده می‌کنیم. من زمانی که در اینتر بودم هم از همین روش استفاده می‌کردم".

دیدگاه‌ها