کد خبر : 1840270 | 03 شهریور 1401 ساعت 19:45 | 23.2K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست تن‌هاخ از یونایتد؛ دیپای را بخرید

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد از مدیران این باشگاه خواست که برای جذب ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، اقدام کنند.

درخواست تن‌هاخ از یونایتد؛ دیپای را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، دیپای همچنان به دنبال جدایی از بارسا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است و به نظر می‌رسد که مشتری جدیدی پیدا کرده است. 
بسیاری از منابع ایتالیایی و اسپانیایی مدعی شده بودند که انتقال این بازیکن به یوونتوس نهایی شده است و هر آن انتظار می‌رود که دو طرف به توافق نهایی برسند و قرارداد امضا شود اما این اتفاق رخ نداد و تعلل او و همچنین شروطی که برای یووه مطرح کرده بود؛ باعث شد که این انتقال به‌صورت کلی منتفی شود. 
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است مدعی شده که مشتری جدیدی برای این بازیکن پیدا شده است. اریک تن‌هاخ، مربی هموطن او روی نیمکت یونایتد، از مدیران این باشگاه خواسته است که شرایط این مهاجم را بررسی و برای جذب او اقدام کنند. 

1737008


پیش از این بارها گفته شده بود که سرمربی جدید یونایتد به‌صورت جدی به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و گزینه‌هایی را زیر نظر دارد. آنها برای جذب چند بازیکن نیز در هفته‌های گذشته اقدام کردند که در نهایت به نتیجه نرسید و دیپای گزینه جدید این باشگاه در فاصله کمتر از یک هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اول سپتامبر است. 
این روزنامه خبر داده است که با توجه به اشتیاق دیپای برای جدایی و شرایط یونایتد برای جذب این مهاجم، انتظار می‌رود که روند انتقال این بازیکن در صورت توافق در مذاکرات، خیلی زود نهایی شود و به‌زودی شاهد اعلام رسمی انتقال او به اولدترافورد باشیم.

دیدگاه‌ها