کد خبر : 1840357 | 04 شهریور 1401 ساعت 10:59 | 88.3K بازدید | 32 دیدگاه

تن‌هاخ، رونالدو را تهدید کرد؛ هرکس دوست دارد برود!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در جلسه تیمی پیش از دیدار برابر لیورپول برخوردی جدی با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنانش داشته است.

تن‌هاخ، رونالدو را تهدید کرد؛ هرکس دوست دارد برود!

به گزارش "ورزش سه"، تن‌هاخ پس از دو شکست متوالی در دو دیدار ابتدایی فصل جدید لیگ برتر انگلیس، بالاخره موفق شد اولین پیروزی‌اش روی نیمکت این تیم را در دیداری حساس برابر لیورپول به دست آورد. 
دو گل از جیدون سانچو و مارکوس راشفورد در برابر تک گل محمد صلاح باعث شد که شیاطین سرخ سه امتیاز این بازی را در دیداری که رونالدو تنها در فاصله چهار دقیقه تا پایان زمان بازی در آن به میدان رفت به دست آورند. 
حالا روزنامه سان خبر داده است که تن‌هاخ پنجشنبه پیش از بازی برابر لیورپول یک جلسه درون تیمی برگزار کرده و همان جا به بازیکنانش خبر داده است که رونالدو و هری مگوایر، کاپیتان یونایتد، جایی در ترکیب این تیم برای بازی برابر لیورپول ندارند. 

1731810

این مربی هلندی همچنین به آنها اعلام کرده است که هر بازیکنی که دوست ندارد در این تیم و تحت هدایت او بازی کند، آزاد است که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از این باشگاه جدا شود. 
این روزنامه معتقد است که سرمربی جدید یونایتد به هیچ وجه از ابهاماتی که درباره آینده رونالدو در این تیم وجود دارد، راضی نیست و حالا ترجیح می‌دهد که او پیش از بسته شدن این پنجره تابستانی از تیمش جدا شود تا این که بخواهد به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. 
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، برای پیدا کردن باشگاهی برای این بازیکن همچنان ادامه دارد اما تا به حال بی‌نتیجه بوده است.

دیدگاه‌ها