کد خبر : 1840779 | 06 شهریور 1401 ساعت 13:10 | 48.7K بازدید | 13 دیدگاه

پایان سوگ سیاوش! (عکس)

یکی از عجیب ترین و در عین حال جذاب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی برای آبی‌ها، بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال بود.

پایان سوگ سیاوش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمتر هوادار استقلال شانسی برای بازگشت یزدانی در این فصل به این تیم قائل بود و به نظر می‌رسید او باید این فصل را در ملوان سپری کند.

شماره ۴ سابق استقلال، در اسفند ماه سال گذشته و در کوران مسابقات لیگ برتر مثل همبازی خود یعنی مرادمند مشمول خدمت سربازی شد و بالاجبار تیم را ترک کرد. پیش آمدی که مسئولان استقلال و سرمربی وقت این تیم به او قول داده بودند که آن را برای این بازیکن حل خواهند کرد، چنین نشد و سیاوش با دلخوری از استقلال راهی ملوان شد.

1739420

او ناراحتی خودش را با آنفالو کردن پیج رسمی باشگاه نشان داد و در مصاحبه‌ای از مسئولان تیم و فرهاد مجیدی انتقاد کرد. البته استقلالی‌ها توانستند مجوز حضور او و مرادمند را در جشن قهرمانی این تیم بگیرند تا به نوعی بتوانند از این دو بازیکن دلجویی کنند.

همان شب قهرمانی هم سیاوش گفت که تمام تمرکزش روی بازگشت به استقلال است و یک هفته بعد از اینکه مازیار زارع دیگر اجازه تمرین به او نداد، توانست معافیت خود را بگیرد. زارع گفته بود سیاوش در تمرینات تمرکز ندارد و این بازیکن دیگر جایی در ملوان نخواهد داشت.

حالا با کنار هم گذاشتن عکس‌ها می‌توان کاملا به حرف مازیار ایمان آورد. عکس‌های سیاوش در تمرینات استقلال گویای همه چیز است. او حالا شبیه مردی است که سوگ عظیمی را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به زندگی است.

1739419

البته یزدانی کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی آبی‌ها دارد. تغییر سیستم ساپینتو باعث شده یک مدافع میانی از ترکیب کم شود و حالا برای دو جای خالی ۴ مدعی جدی وجود دارد. باید دید سیاوش چه زمانی می‌تواند دوباره با پیراهن استقلال در زمین حاضر شود.

دیدگاه‌ها