کد خبر : 1840902 | 07 شهریور 1401 ساعت 01:03 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم ذوب‌آهن موفق شود؛

رجب‌زاده: فصل می‌توانست با برد شروع شود

سرمربی فجر سپاسی معتقد است تیمش شایسته برد در نخستین بازی فصل لیگ یک بود.

رجب‌زاده: فصل می‌توانست با برد شروع شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری بعد از بازی مقابل ون‌پارس اصفهان که با تساوی همراه بود، اظهار کرد: ابتدا بگویم که خوشحالم به اصفهان و ورزشگاه فولادشهر آمده‌ام و خاطرات بسیاری برای من مجددا تداعی شد.

او درباره این دیدار عنوان کرد: بازی محکمی از سوی هر دو تیم انجام شد و در جریان مسابقه چندین بار به دروازه حریف رسیدیم و حتی یک موقعیت تک به تک داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم ولی دروازه‌بان تیم حریف عکس‌العمل خوبی نشان داد .

سرمربی فجر سپاسی شیراز یادآور شد: بازیکنانم تلاش زیادی کردند و خیلی خوب ظاهر شدند و تیم حریف هم در جریان بازی طبیعی بود که بتواند گردش توپ داشته باشد ولی ما طبق اهداف تاکتیکی که داشتیم، فضا را بستیم و اجازه ندادیم به دروازه ما برسند. تنها یک موقعیت به آنها دادیم که آن هم بازیکنانم کمی در جای‌گیری دچار اشتباه شدند ولی در کل فکر نمی‌کنم تیم حریف توانست به دروازه ما فشار بیاورد.

رجب‌زاده اضافه کرد: در ضدحملات طبق برنامه‌ای که داشتیم، می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری به دست بیاوریم که متاسفانه یک مقدار بازیکنانم عجولانه تصمیم‌گیری کردند ولی با این شرایط از جنگندگی بازیکنانم ممنونم و خسته نباشید به آنها می‌گویم. روند تیمی ما به نظرم خوب بود و حتی می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

او در خصوص داوری این دیدار ابراز کرد: در مجموع عملکرد داوری خوب بود ولی داور در یکی، دو صحنه شاید به دلیل فاصله و اینکه کمک داور می‌توانست کمک بهتری به او کند، دچار اشتباه شد و خطاهای بی‌موردی اتفاق افتاد. به نظرم در نیمه دوم نیز که توپ حسین مهربان به دست مدافع تیم حریف برخورد کرد باید پنالتی به نفع ما گرفته  می‌شد.

سرمربی فجر در پایان از مدیریت تیم ون پارس که قبل از بازی از ایشان تقدیر کرد، تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد تیم سابقش ذوب‌آهن بتواند به جایگاه اصلی خود در فوتبال ایران و آسیا دست یابد.

دیدگاه‌ها