کد خبر : 1841260 | 08 شهریور 1401 ساعت 23:46 | 14.2K بازدید | 11 دیدگاه

ظرفیت‌ها محدود است

مهاجری: امروز جلوی استقلال خوشگل بازی کردیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان عملکرد شاگردانش مقابل استقلال را تحسین می‌کند.

مهاجری: امروز جلوی استقلال خوشگل بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از دیدار با استقلال در کنفرانس خبری گفت: ابتدا جا دارد که به تماشاگران خسته نباشید بگویم. جو خوبی را ایجاد کردند و این نشان داد در واقع صحبت های من به عنوان  مسئول فنی نفت مسجدسلیمان بیراهه نبوده. امروز ۹۰ درصد ورزشگاه برای ما بود و ۱۰ درصد حق میزبانی استقلال را نیز به آنها دادیم. ورزشگاه پُر و جو خوبی بود و این جو کمک کرد در بازی بمانیم.  یک بازی پیچیده و تاکتیکی بود که خدا را شکر توانستیم از شرایطی که داشتیم استفاده کنیم. در جایی که باید، موقعیت گل ایجاد کردیم، جایی که باید عقب می‌رفتیم؛ مدیریت کردیم. به جز پنج دقیقه آخر که استقلال یک مقدار بازی بلند را برای رسیدن به گل انتخاب کرد‌ در سایر دقایق بچه های خوب بازی کردند، خسته نباشید می‌گویم. دست تک تک آن ها را می بوسم.
وی ادامه داد: امیدوارم این انگیزه را برای تمام بازی ها حفظ کنیم. کار سختی است، ظرفیت محدودی داریم ولی این قول را می دهم که تیم ما روز به روز بهتر شود ولی نیاز به حمایت داریم، حمایت روحی روانی و مالی‌ انشاالله که این اتفاق بیفتد و ما در پایان فصل شرمنده مردم، هواداران و رسانه ها نشویم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص تنها شکستی که داشتند عنوان کرد: باخت پیکان را می توانیم به حساب یک اتفاق بگذاریم. به این باور رسیدم که اگر یک جا پا پس بکشیم تنبیه می شویم. امروز بچه ها جانانه جنگیدند، در مبارزه، تاکتیک های ما را پیاده کردند و توانستیم یک بازی خوشگل و سربلند انجام دهیم. درست است بازی بدون گل تمام شد اما از یک بازی ۲-۲ موقعیت های بیشتری داشت. هم گلر ها خوب کار کردند و هم مهاجمان کمی بی دقت بودند ولی این چیزی از ارزش های تیم ها، به ویژه تیم ما کم نمی‌کند. ما راه زیادی تا پایان لیگ داریم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.
مهاجری در مورد قضاوت داور توضیح داد:  به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. ما انتظار داشتیم به نفع ما سوت بزند ولی کلا همیشه احترام گذاشتیم. خسته نباشید می گویم، امیدوارم آن ها هم در ادامه موفق باشند.

ویدئو: 258916

دیدگاه‌ها