کد خبر : 1841389 | 09 شهریور 1401 ساعت 18:03 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

قربان و بردی که به آن نیاز مبرم دارد؛

سکانس آغازین بردیف-پرشورها آفتابی بود (عکس)

شاگردان بردیف در روزی که تی‌تی‌ها را کنار خود دارند، به دنبال کسب اولین برد فصل هستند.

سکانس آغازین بردیف-پرشورها آفتابی بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور امروز برای اولین بار در فصل جدید با حضور هواداران خود به مصاف حریف رفته است. این تیم بعد از دو شکست و یک مساوی امروز در ورزشگاه یادگار امام به دنبال کسب اولین برد فصل مقابل هوادار است.

قربان بردیف، سرمربی ترکمن-روس تراکتور که حضورش در راس کادر فنی سرخ‌پوشان با امیدواری‌های زیادی همراه بوده، از 9 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز با تیمش کسب کرده و پیروزی در بازی امروز، نیاز مبرم اوست. شاگردان قربان امروز این شانس را دارند که در کنار هواداران خود برای برد تلاش کنند.

1740535

هواداران تراکتور که فصل گذشته در مقاطع پایانی فصل با بازگشت خود به ورزشگاه، قدرت تیم خود را بالاتر بردند، با وجود شروع بازی هنوز در حال ورود به ورزشگاه یادگار امام هستند تا اولین برد فصل را در خانه جشن بگیرند. این یک شروع صمیمانه بود اما بردیف اگر می‌خواهد آن را حفظ کند باید هر چه سریع‌تر روند برد و نتیجه گیری را در تیمش شروع کند چون این روند رابطه مستقیم با تداوم استقبال روی سکوها دارد.

قربان بردیف در روزی که برای اولین بار مورد استقبال هواداران تیمش قرار گرفت، پیش از آغاز بازی، پیراهن شماره ۱۲ تیم را به صورت نمادین به هواداران اهدا کرد.

1740534

دیدگاه‌ها