کد خبر : 1841505 | 10 شهریور 1401 ساعت 02:09 | 23.6K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: فصل عجیبی در پیش داریم

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از عملکرد نیمه اول تیمش برابر استون ویلا ابراز رضایت کرد.

آرتتا: فصل عجیبی در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روند نتایج فوق العاده خود در این فصل لیگ برتر، در خانه 1-2 از سد استون ویلا گذشت و به پنجمین برتری متوالی خود در این فصل دست یافت. میکل آرتتا، سرمربی جوان توپچی ها، در پایان این دیدار مدعی شد نمایش نیمه اول آرسنال فوق العاده بوده و البته این تیم در ادامه فصل همچنان باید پیشرفت کند.

میکل آرتتا گفت: ما در حال حاضر واقعا خوشحالیم، زیرا در مسابقات این فصل واقعا آنطور که شایسته هستیم برنده می شویم. البته ما در ادامه این فصل باز هم نیاز به پیشرفت داریم و شما می توانید این مسئله را در عملکرد نیمه دوم ببینید، اما نحوه بازی آرسنال در نیمه اول، واقعا من را به عنوان سرمربی این تیم خوشحال می کند.

1740178

مصدومیت مارتین اودگارد؟ بله، همانطور که خودتان هم دیدید اودگارد ضربه بدی در جریان مسابقه خورد و در ادامه شرایط برای این بازیکن دشوار شد.

احتمال جذب بازیکنان جدید؟ ما باید برای مواردی مانند مصدومیت و محرومیت در طول فصل آماده باشیم و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. این فصل به خصوص که با برگزاری جام جهانی واقعا عجیب خواهد بود. ما سعی می کنیم از خودمان محافظت کنیم و البته رسیدن به این هدف آسان نیست. باشگاه برای بهبود شرایط تیم واقعا از ما حمایت کرده  و اگر بازیکن مناسب در دسترس باشد و بتوانیم او را جذب کنیم، برای این هدف تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها