کد خبر : 1843293 | 20 شهریور 1401 ساعت 21:25 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت لوتار ماتئوس به مربی‌گری؛ با نونهالان بایرن

لوتار ماتئوس تایید کرد که دوباره به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد اما او این بار نه هدایت یک تیم بزرگسالان بلکه هدایت تیم زیر 11 سال بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت.

بازگشت لوتار ماتئوس به مربی‌گری؛ با نونهالان بایرن

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، یکی از اسطوره‌های فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که مدتی از دنیای مربی‌گری دور بود، تایید کرد بار دیگر هدایت یک تیم را بر عهده خواهد گرفت. اما تیمی که ماتئوس قرار است هدایتش را به عهده بگیرد تیمی از رده‌های پایه است؛ تیم زیر 11 سال بایرن مونیخ.

موضوعی که شاید بتواند علت تصمیم ماتئوس برای پذیرفتن این شغل را توجیه کند این است که پسر او میلان که هشت سال سن دارد در تیم زیر 11 سال بایرن مونیخ عضویت دارد.

1744227

ماتئوس در گفتگویی با شبکه اسکای اسپورتس گفت:"بله، دوباره به بایرن مونیخ برمی‌گردم. به عنوان مربی تیم زیر 11 سال. آنها مدتی است مربی ندارند چون مربی قبلی‌شان استعفا داده است. وقتی میلان پسرم گفت که مربی ندارند و باشگاه با من دراین‌باره صحبت کرد قبول کردم که مربی‌گری آنها را به عهده بگیرم. این شغل اصلا ساده نیست چون شما با بچه‌ها سر و کار دارید که این مسئولیت بزرگی است".

ستاره سابق بایرن و مانشافت در ادامه گفت:"این برای من چالشی خاص است که تجربه آن را نداشته‌ام. این بچه‌ها حتی نمی‌توانند بند کفش‌شان را ببندند".

لوتار ماتئوس علاوه بر درخشش در دوران فوتبالی خود در دنیای مربی‌گری هم سابقه قابل توجهی دارد و برای نمونه می‌توان به هدایت تیم‌هایی مثل تیم ملی بلغارستان، تیم ملی مجارستان و باشگاه‌های پارتیزان بلگراد و راپید وین اشاره کرد".

دیدگاه‌ها