کد خبر : 1844310 | 27 شهریور 1401 ساعت 20:03 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

غرامت سنگین، علت اخراج نشدن برندان راجرز

برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.

غرامت سنگین، علت اخراج نشدن برندان راجرز

به گزارش "ورزش سه"، برندان راجرز روی نیمکت لسترسیتی شرایطی به شدت بحرانی دارد. او و تیمش از هفت بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند.

گزارش‌ها در انگلیس حاکی است راجرز در یک قدمی اخراج شدن قرار دارد ولی تنها مشکل اینجا است که طبق قرارداد او با باشگاه لسترسیتی در صورتی که راجرز قبل از پایان مدت قراردادش برکنار شود باشگاه باید مبلغ 10 میلیون پوند به او غرامت پرداخت کند.

1746367

راجرز بعد از شکست 6-2 دیشب تیمش مقابل تاتنهام که ششمین شکست پیاپی او و تیمش در لیگ برتر بود به خبرنگاران گفت که مطمئن نیست سرمربی لستر بماند و شک دارد بعد از پایان تعطیلی لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های ملی دوباره روی نیمکت این تیم بنشیند.

مدیران باشگاه لستر به خصوص از دو شکست سنگین او در بازی‌های اخیر شاکی هستند. لستر دیشب در مقابل تاتنهام 6-2 شکست خورد و هفته قبل هم در مقابل برایتون با شکست 5-2 بدرقه شده بود.

برندان راجرز با لستر تا سال 2025 قرارداد دارد. باید دید آیا لستر به این نتیجه می‌رسد که برای باشگاه بهتر است غرامت 10 میلیون پوندی را پرداخت کند و مربی جدیدی را به خدمت بگیرد؟

دیدگاه‌ها