کد خبر : 1844327 | 27 شهریور 1401 ساعت 22:15 | 15.5K بازدید | 11 دیدگاه

دی‌ماریا: باخت یووه تقصیر من بود، ببخشید

آنخل دی‌ماریا که به دلیل اخراج شدن در دیدار یوونتوس و مونزا با انتقاد شدید هواداران مواجه شده است با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از آنها عذرخواهی کرد.

دی‌ماریا: باخت یووه تقصیر من بود، ببخشید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در هفته هفتم سری آ یک نمایش کابوس‌وار دیگر داشت تا در مقابل مونزا با نتیجه 1-0 شکست بخورد. مونزایی که این اولین بردش در سری آ بود.

کمی پیش از پایان نیمه اول یوونتوس با شرایطی غیرمنتظره مواجه شد چرا که آنخل دی‌ماریا که بیانکونری امید زیادی به او داشت با آرنج به آرماندو ایزو، مدافع مونزا، ضربه زد و با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

1746345
1746344

با اینکه یوونتوس حتی پیش از اخراج دی‌ماریا هم نمایش ضعیفی داشت ولی بیرون رفتن او روحیه بازیکنان یوونتوس را بیش از آنچه تصور می‌شد تخریب کرد. در نهایت مونزا در نیمه دوم دروازه یوونتوس 10 نفره را باز کرد تا شکستی تحقیرآمیز به بیانکونری تحمیل شود.

بعد از پایان بازی هواداران یووه انتقادهای شدیدی به دی‌ماریا وارد کرده و او را مقصر اصلی این شکست می‌دانستند. او با انتشار یک بیانیه در شبکه‌های اجتماعی به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت:" می‌خواهم به خاطر واکنش نامناسبی که در زمین مسابقه داشتم از همه عذرخواهی کنم. من تیم را در دورانی سخت ۱۰ نفره کرده و این باعث شد که بازی را ببازیم. شکست ما تقصیر من است. خیلی متاسفم. من حرفه‌ای هستم ولی در عین حال انسانم و انسان جایزالخطا است. من خطایم را می‌پذیرم و بابتش عذرخواهی می‌کنم".

دیدگاه‌ها