کد خبر : 1844620 | 29 شهریور 1401 ساعت 17:19 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آلمانی به دست خودی مصدوم شد! (عکس)

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، در تمرینات امروز بعد از برخورد با توماس مولر مصدوم شد.

ستاره آلمانی به دست خودی مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا در یک سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب بایرن مونیخ ارائه داده و به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل شده است. این درخشش باعث شده هانسی فلیک، سرمربی مانشافت نیز در اردوهای اخیر از این هافبک تکنیکی دعوت کند و حتی به نظر می رسد جمال موسیالا یکی از امیدهای اصلی تیم ملی آلمان برای درخشش در جام جهانی قطر و جبران اتفاقات تلخ دوره قبل باشد.

اما در فاصله حدود دو ماه مانده تا آغاز جام جهانی، هر برخوردی حتی در تمرینات نیز باعث نگرانی کادر فنی و هواداران فوتبال در دنیا می شود. امروز نیز دقایقی تمرین ژرمن ها متوقف شد تا به وضعیت ستاره جوان این تیم رسیدگی شود.

جمال موسیالا در پی برخورد با توماس مولر دچار آسیب دیدگی شده و در نهایت مجبور شد تمرینات امروز تیم ملی آلمان را ترک کند. تشخیص اولیه فقط یک مشکل جزئی در ساق پا بوده و به نظر نمی رسید مصدومیت عضلانی رخ داده باشد. البته توماس مولر خیلی زود خود را بالای سر جمال موسیالا رساند و سعی کرد با کمک به این بازیکن برای بلند شدن، به او دلداری بدهد. همچنین خود جمال موسیالا نیز به نشریه بیلد اعلام کرده مشکل چندانی ندارد و احتمالا این ستاره جوان از فردا در تمرینات تیم ملی آلمان زیر نظر هانسی فلیک شرکت خواهد کرد. 
17469731746975

دیدگاه‌ها