کد خبر : 1844721 | 30 شهریور 1401 ساعت 11:29 | 121.9K بازدید | 22 دیدگاه

شعار علیه طارمی برای باشگاه پرتغالی گران تمام شد

حواشی مصاحبه بعد از بازی طارمی با خبرنگار اسپورت‌تی‌وی تمام نشده است.

شعار علیه طارمی برای باشگاه پرتغالی گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی دقیقه ۱۰۰ پورتو مقابل استوریل و فرار از شکست با گل طارمی از روی نقطه پنالتی، ستاره ایرانی سفید‌وآبی‌‌پوشان به عنوان بازیکن برتر زمین با خبرنگار اسپورت‌تی‌وی مصاحبه کرد.
سوال عجیب خبرنگار که در نهایت به پایان زودهنگام مصاحبه انجامید به اندازه کافی مورد بحث قرار گرفته اما نکته جدید در این خصوص، جریمه باشگاه استوریل است!
ماجرا از این قرار است که در لحظه انجام این مصاحبه، هواداران افراطی استوریل که از دست دادن پیروزی در واپسین دقیقه مسابقه برای آنها گران تمام شده بود، علیه طارمی شعار دادند و چندباری به او گفتند که برود شنا کند (کنایه‌ای که در پرتغال علیه طارمی به دلیل تعدد پنالتی‌های گرفته شده استفاده می‌شود و او را به شیرجه‌زدن برای تمارض و کسب پنالتی متهم می‌کنند).
همین موضوع باعث شده تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال باشگاه استوریل را به دلیل رفتار تماشاگرانش ۲۰۴ یورو جریمه کند.
آنچه مشخص است، عملکرد خیره‌کننده طارمی در کسب پنالتی به خصوص پس از ورود تکنولوژی VAR به فوتبال آستانه تحمل تماشاگران تیم‌های حریف را پایین آورده و آنها از هر فرصتی برای طعنه و کنایه به ستاره ایرانی پورتو استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها