کد خبر : 1844899 | 31 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 25.3K بازدید | 21 دیدگاه

داوید ویا:

به درخشش لواندوفسکی در بارسا تردید نداشتم

داوید ویا، مهاجم سابق بارسا می‌گوید از ابتدا مطمئن بود که روبرت لواندوفسکی خرید فوق‌العاده خوبی برای بارسلونا خواهد بود.

به درخشش لواندوفسکی در بارسا تردید نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال از بایرن مونیخ به بارسا پیوست و خیلی سریع هم توانست خودش را با تیم جدید وفق بدهد. شروع ستاره لهستانی عالی بوده و توانسته در هشت بازی، یازده گل بزند. او حالا به‌خوبی توانسته جای خالی لیونل مسی را پر کند و نزد هواداران نیز به بازیکنی محبوب تبدیل شده است.

1745999

داوید ویا، مهاجم سابق بارسلونا، در مورد درخشش ستاره لهستانی گفت:« لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا در چند سال اخیر بوده و برای یک فوتبالیست بزرگ، وفق پیدا کردن سریع با باشگاه جدید ضروری است. ستاره ای مثل لواندوفسکی این توانایی را دارد تا در هر باشگاهی بدرخشد. او بسیار باکیفیت است و تجربه بالایی هم دارد. من اصلا به او تردید نداشتم و مطمئن بودم که بسیار سریع خودش را با بارسا وفق خواهد داد و گلزنی‌هایش را شروع می‌کند. همین اتفاق نیز افتاد و باید بگویم که او خرید بسیار خوبی برای بارسلوناست.»

1745993

ویا در مورد شرایط بارسا در فصل جاری هم گفت:« واضح است که بارسا خریدهای خوبی داشته و آنها کمک کرده اند بارسا نسبت به سال های اخیر، کیفیتی بالاتر داشته باشد. به عنوان یک هوادار از تماشای این بارسا لذت می برم و مطمئنم فصل خوبی در پیش خواهد بود. بارسا بدون توجه به اینکه چه بازیکنانی دارد، باید برای همه جام ها بجنگد و خوشبختانه امسال تیم بسیار خوبی در اختیار ژاوی است. بارسا می تواند در لالیگا و لیگ قهرمانان موفق کار کند.»

دیدگاه‌ها