کد خبر : 1845007 | 01 مهر 1401 ساعت 20:11 | 25.9K بازدید | 12 دیدگاه

دوران جدید ترابی در تیم ملی با کی‌روش؟

مهدی ترابی برخلاف انتظارات در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دوران جدید ترابی در تیم ملی با کی‌روش؟

به گزارش "ورزش سه"، این انتخاب از آن جهت حائز اهمیت است که در دوران دراگان اسکوچیچ هافبک مهاجم ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نمی کرد و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان می شد ولی حالا کی روش نقش ویژه ای به او داده و در شرایطی که مهدی طارمی را روی نیمکت نشانده از مهدی ترابی در پست وینگر راست استفاده کرده است.
ترابی از جمله بازیکنانی به شمار می رود که در دوران اول حضور کارلوس کی روش به تیم ملی راه پیدا کرد و در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه یکی از مهره های مد نظر کی روش بود که رفته رفته نقش بیشتری به او سپرده می‌شد ولی با حضور اسکوچیچ نقش این بازیکن در تیم ملی روز به روز کمرنگ می شد ولی حالا شرایط برای او متفاوت شده است.
یکی از تصمیمات قابل توجه کی روش در انتخاب ترکیب اصلی مقابل اروگوئه نیمکت نشین کردن مهدی طارمی است و در حالی که در گذشته این بازیکن با توجه به علاقه سرمربی پرتغالی تیم ملی به استفاده از یک مهاجم در راس خط هجومی تیمش بیشتر در پست وینگر چپ به میدان می رفت حالا در اولین حضور دوباره روی نیمکت تیم ملی این وظیفه به ترابی سپرده شده است.
ترابی البته در 30 دقیقه ابتدایی مصاف با اروگوئه هم عملکرد خوبی ارائه کرده و پس از شوتی که در دقیقه یک به سوی دروازه رقیب روانه کرد در سایر دقایق بازی نیز هم در دفاع و هم در حمله نمایش خوبی داشته است.

دیدگاه‌ها