کد خبر : 1845404 | 05 مهر 1401 ساعت 10:42 | 32K بازدید | 6 دیدگاه

قدوس این جایگاه را پس نمی‌دهد(عکس)

تنها لژیونر ایرانی لیگ جزیره به دنبال تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی تا شروع جام جهانی است.

قدوس این جایگاه را پس نمی‌دهد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورود کارلوس کی‌روش به تیم ملی با سورپرایزهایی هم در ترکیب همراه بود و بازیکنانی که در سه سال اخیر فرصت کمتری برای بازی به دست می‌آوردند، در دیدار مقابل اروگوئه از ابتدا به میدان رفتند و عملکرد فنی بهتری هم از خود بر جای گذاشتند؛ یکی از این بازیکنان سامان قدوس بود.

او که پس از یک فصل بازی در چمپیونشیپ همراه برنتفورد به لیگ جزیره صعود کرد و دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، شرایطی دارد که مورد پسند کی‌روش واقع شده و سرمربی تیم ملی در دیدار برابر اروگوئه ۸۵ دقیقه از او بهره برد و این بازیکن نیز توانست روی تک‌گل ایران موثر باشد.

1748195

قدوس که در هشت هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر، دو بازی مقابل فولام و کریستال پالاس انجام داده، پس از دو مسابقه نیمکت‌نشینی پیاپی در برنتفورد برابر لیدز یونایتد و آرسنال، در تیم ملی ایران فیکس شد و عملکرد فراتر از انتظاری در جدال تدارکاتی با اروگوئه داشت.

سامان قدوس در مرحله مقدماتی جام جهانی طی ۴ مسابقه از ۱۰ دیدار انجام شده با نظر دراگان اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی قرار گرفت ولی در سه دیدار گذشته برابر کره جنوبی، لبنان و الجزایر در اردو نبود؛ حضور کی‌روش موجب شد تا دوباره دعوت شود و مقابل اروگوئه به میدان برود و نمایش قابل دفاعی داشته باشد. قدوس امروز هم امیدوار است که فرصت بازی برابر سنگال را به دست بیاورد؛ حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی، تا بداند کی‌روش او را در پازل خود گذاشته است.

دیدگاه‌ها