کد خبر : 1845730 | 07 مهر 1401 ساعت 16:02 | 37.5K بازدید | 27 دیدگاه

مائوریسیو ماکری:

باید قهرمان جهان شویم؛ این آخرین شانس مسی است

رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.

باید قهرمان جهان شویم؛ این آخرین شانس مسی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در بهترین فرم سال های اخیر خود قرار دارد و مدت هاست که برابر هیچ تیمی مغلوب نشده است. آلبی سلسته پس از برزیل و به عنوان تیم دوم گروه توانست راهی جام جهانی 2022 شود و یکی از شانس های اصلی قهرمانی نیز محسوب می شود.

1748818

مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، که بین سال های 1995 تا 2007 رئیس باشگاه بوکاجونیورز هم بود، معتقد است که آرژانتین شانس اول قهرمانی جام جهانی است و به خاطر لیونل مسی هم که شده باید قهرمان شوند.

ماکری گفت:« ما شانس اول قهرمانی هستیم. این آخرین جام جهانی مسی است و به همین دلیل اهمیتی ویژه دارد. من مسی را باانگیزه و مصمم می بینم. لیونل اسکالونی هم توانسته جو بسیار خوبی در تیم ملی ایجاد کند و بدون هیچ تنشی به جام جهانی خواهیم رفت. او مربی شایسته ای برای آرژانتین است.»

1748456

ماکری ادامه داد:« در درون دروازه و خط دفاع، بازیکنانی مطمئن داریم. خط میانی و حمله نیز نسبت به جام جهانی قبلی شرایط بهتری دارد. لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا، لائوتارو مارتینز و خولین آلوارز مهارناپذیرند. فکر می کنم به راحتی راهی یک هشتم نهایی شویم و کار سخت، از مراحل حذفی شروع خواهد شد ولی من امیدوارم. این آخرین فرصت مسی برای فتح جام جهانی است و نباید از دستش بدهیم.»

1703808

ماکری در مورد مقایسه بین دیه‌گو مارادونا و لیونل مسی گفت:« این مقایسه را بیشتر در آرژانتین انجام می دهند تا کشورهای دیگر و به نظر من مقایسه درستی نیست. مارادونا متعلق به یک دوره دیگر بود و مسی هم بهترین بازیکن این دوره است. سال 1986 که در مکزیک قهرمان شدیم، وضعیت زمین ها اصلا خوب نبود و بازی ها نیز خشن تر از حالا بود. در آن شرایط مارادونا ستاره تیم بود و نقش مهمی در قهرمانی ما داشت. شرایط حالا کاملا فرق می کند و فکر نمی کنم مقایسه بین این دو درست باشد.»

دیدگاه‌ها