کد خبر : 1845808 | 08 مهر 1401 ساعت 11:41 | 49.5K بازدید | 7 دیدگاه

وضعیت امین اسماعیل‌نژاد بالاخره مشخص شد

به نظر می‌رسد امین اسماعیل‌نژاد در این فصل برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت.

وضعیت امین اسماعیل‌نژاد بالاخره مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران هنوز وضعیت امین اسماعیل‌نژاد مشخص نیست. با توجه به مدت زمان باقی مانده از خدمت سربازی این بازیکن، او باید در این فصل برای پاس گرگان به میدان برود اما اخیراً اخباری پیرامون احتمال حل شدن مشکل او و پیوستن این بازیکن به پیکان مطرح بوده است.

سرمربی پاس گرگان، عیسی سنگدوینی، در مصاحبه‌ای که با تسنیم انجام داده تاکید کرده که آنها منتظر صدور کارت بازی امین اسماعیل نژاد هستند. او در مورد حضور امین اسماعیل‌نژاد، ستاره تیم ملی والیبال در تیم پاس گرگان گفت: منتظر صدور کارت بازی این بازیکن هستیم. اسماعیل‌نژاد، یک قهرمان ملی است و فدراسیون والیبال قصد دارد برای حفظ این بازیکن از نظر کیفی و تامین مالی تلاش کند. ما نیز مطابق قانون رفتار خواهیم کرد.
️ 
مسئولان بهتر بود به جای تمرکز روی اسماعیل‌نژاد به دنبال یک اسپانسر قوی برای تیم پاس می‌گشتند. ما برای حمایت از والیبالیست‌های سرباز، شرایط خوبی در حد توان‌مان مهیا کرده‌ایم اما دوست داشتیم با حمایت مسئولان، امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار می‌دادیم.

از طرف دیگر پیگیری‌های ما نیز حکایت از آن دارد که کارهای انتقال امین اسماعیل نژاد به پیکان تقریباً به بن‌بست خورده و با توجه به صحبت‌های سرمربی پاس گرگان نیز می توان گفت که ستاره تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های اخیر در فصل پیش رو برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت مگر اینکه طی هفته‌های آتی اتفاق دیگری رخ دهد.

دیدگاه‌ها