کد خبر : 1845830 | 08 مهر 1401 ساعت 14:30 | 7.6K بازدید | 9 دیدگاه

کونته: آمار مصدومان را لو نمی‌دهم که آرسنال نفهمد

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل آرسنال از تقویم شلوغ مسابقات تا پیش از جام جهانی انتقاد کرد.

کونته: آمار مصدومان را لو نمی‌دهم که آرسنال نفهمد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در ورزشگاه امیریتس به مصاف آرسنال می‌رود تا اولین دربی لندن در فصل جاری بین دو تیم انجام شود.

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه با سوالات زیادی درباره مصدومان تیمش مواجه شد ولی از پاسخ دادن صریح خودداری کرد و گفت اگر آرسنال وضعیت دقیق مصدومان تاتنهام را داشته باشد امتیازی به نفع رقیب خواهد بود.

کونته در آستانه دربی لندن که فردا برگزار خواهد شد در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران شرکت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

1749001

مصدومان تاتنهام
من نمی‌خواهم درباره مصدومیت بازیکنانم صحبت کنم چون صحبت کردن درباره مصدوم‌های تاتنهام در واقع امتیازی است که با دست خودمان به آرسنال می‌دهیم. واضح است، نه؟

البته شکی نیست که ما مشکلاتی داریم و برخی مشکلات به مسائل آمادگی جسمانی بازیکنان برمی‌گردد.

تقویم شلوغ پیش رو
تاتنهام باید ظرف 43 روز سیزده بازی انجام بدهد. ما باید همه سعی‌مان را بکنیم تا بهترین راه‌حل را برای این تقویم شلوغ پیدا کنیم. هدف ما این نیست که دست به ریسک‌های بزرگ بزنیم چون در صورتی که ریسک بزرگ کنیم و ببازیم بازیکنان‌مان را برای بازی‌های بعدی در اختیار نخواهیم داشت و این کار را واقعا برای ما سخت می‌کنم. تیمی که در چنین تقویم شلوغی مصدوم بدهد با فاجعه مواجه خواهد شد.

باز هم تکرار می‌کنم تیمی که بخواهد هر سه روز یکبار بازی کند باید همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. من باید بتوانم روی کل تیم حساب کنم.


آمادگی برای بازی فردا مقابل آرسنال
باید برای بررسی وضعیت چند بازیکن که از تیم‌های ملی برگشته‌اند تا فردا صبح صبر کنیم. کسانی که با مصدومیت‌های جزئی برگشته‌اند. امروز برای ما خیلی مهم است. ما امروز جمعه آخرین تمرین‌مان پیش از دربی را برگزار می‌کنیم و می‌فهمیم چه بازیکنانی در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها