کد خبر : 1845938 | 09 مهر 1401 ساعت 11:58 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشینی وایله با پاس طلایی سعید (عکس)

شب گذشته سعید عزت‌اللهی با یک پاس گل تیمش را از شکست نجات داد.

صدرنشینی وایله با پاس طلایی سعید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم وایله بولدکلاب در حالی به مصاف ویدور رفت که این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای این تیم قرمزپوش برخوردار بود؛ تیمی که سعید عزت‌اللهی را روی نیمکت خود داشت.

عزت‌اللهی که فصل گذشته بازیکن فیکس وایله بود، این فصل باتوجه به حضور دیرهنگام در تمرینات این تیم هنوز وارد ترکیب اصلی نشده و در بازی مقابل ویدور نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، ویدور با ضربه جاکوبسن توانست گل نخست را بزند و از میهمان پیش بیفتد.

1749118

این بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 85 سعید عزت‌اللهی وارد زمین شد و دو دقیقه بعد، تیمش موفق شد روی پاس او گل تساوی را بزند.

روی یک حمله از سمت راست، عزت اللهی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چرخش دیدنی و پاس به مهاجم هم‌تیمی، او را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ریچارد پاسو گل تساوی را بزند.

بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا وایله با درخشش ستاره ایرانی جدال صدرنشینی را با موفقیت به پایان برساند و جایگاه خود در رتبه نخست لیگ یک دانمارک را حفظ کند و ویدور نیز در جایگاه دوم باقی بماند.

این گل بهترین شروع برای عزت‌اللهی پس از اردوی تیم ملی بود و او حالا با رسیدن به مرز آمادگی، احتمالا تا جام جهانی دقایق بیشتری را در زمین حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها