کد خبر : 1846154 | 10 مهر 1401 ساعت 15:55 | 21.1K بازدید | 12 دیدگاه

او به این جام نیاز دارد

کلینزمن: همه دوست دارند مسی قهرمان جهان شود

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود. او گفت که جای خالی این جام در کارنامه مسی حس می شود.

کلینزمن: همه دوست دارند مسی قهرمان جهان شود

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو ماه دیگر جام جهانی 2022 در قطر شروع خواهد شد و بسیاری معتقدند که تیم ملی آرژانتین یکی از شانس های مسلم قهرمانی است. مدت ها بود آرژانتین تیمی با این انسجام و کیفیت را در اختیار نداشت اما تیم تحت هدایت لیونل اسکالونی با رهبری لیونل مسی در درون میدان، این شانس را دارد تا مثل سال 2014 به فینال برسد و البته این بار قهرمان شود.

1749557

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که لیونل مسی به قهرمانی در جام جهانی نیاز دارد:« مسی باید با آرژانتین قهرمان جهان شود، در غیر این صورت معتقدم جای خالی این عنوان برای همیشه در کارنامه فوتبالی او حس خواهد شد. بله، مسی با بارسا فاتح همه عناوین شده ولی معتقدم قهرمانی جهان با آرژانتین چیز دیگری است.»

1748455

کلینزمن ادامه داد:« امسال او شانس خوبی برای فتح این جام دارد. به شخصه دوست دارم مسی با آرژانتین قهرمان جام جهانی شود چون شایسته اش است. فکر می کنم همه دنیا با من موافق باشند. مسی با این استعداد باورنکردنی و به خاطر همه خدماتی که به فوتبال کرده، مستحق فتح جام جهانی است. دوست دارم او هم مثل دیه‌گو مارادونا، آرژانتین را قهرمان جهان کند.»

دیدگاه‌ها