کد خبر : 1847389 | 17 مهر 1401 ساعت 20:10 | 55.2K بازدید | 24 دیدگاه

سوژه خشم لیورپولی‌ها انتخاب شد: الکساندر آرنولد

اشتباه ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، که باعث گلزنی آرسنال به این تیم در دقیقه اول مسابقه امشب دو تیم شد؛ هواداران لیورپول را خشمگین کرده است.

سوژه خشم لیورپولی‌ها انتخاب شد: الکساندر آرنولد

به گزارش "ورزش سه"، امشب درحالی‌که دیدار آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امریتیس تازه آغاز شده بود هنوز یک دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که آرسنالی‌ها موفق شدند دروازه لیورپول را توسط گابریل مارتینلی باز کنند. عملکرد ضعیف ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، روی این گل او را در معرض انتقادهای شدیدی قرار داده است.

هواداران لیورپول آنقدر از الکساندر آرنولد عصبانی هستند که عده زیادی از آنها می‌گویند او به چمپیونشیبپ تعلق دارد و نه لیگ برتر.

1751749

درحالی‌که کمتر از 60 ثانیه از شروع مسابقه می‌گذشت؛ بوکایو ساکا توپ را به مارتین اودگارد رساند. این هافبک نروژی سرش را بالا آورد و بعد از یک بررسی سریع با پاسی دقیق توپ را درست مقابل پای گابریل مارتینلی فرستاد تا او دروازه آلیسون را باز کند. هواداران لیورپول معتقدند ترنت الکساندر آرنولد در این حرکت کاملا محو شده و فضا را کاملا در اختیار بازیکنان آرسنال گذاشته است.

1751748

یک هوادار لیورپول نوشت:" لیورپول به وضع اسف‌باری افتاده. ترنت در فاز دفاعی طوری بازی می‌کند که به درد چمپیونشیپ می‌خورد نه لیگ برتر".

یک کاربر دیگر می‌گوید:" تعجب کردم که گل خوردن لیورپول از جایی که مسئولیتش با ترنت الکساندر آرنولد بود؛ 59 ثانیه طول کشید. باید زودتر از اینها اتفاق می‌افتاد".

هوادار دیگری نوشت:" ترنت چکار می‌کند؟ او اصلا نباید کار دفاعی بکند. عملکردش در جریان دفاع کردن تیم مسخره است. خیلی مسخره".

دیدگاه‌ها