کد خبر : 1847436 | 18 مهر 1401 ساعت 10:53 | 26K بازدید | 13 دیدگاه

هالند و امباپه یا مسی و رونالدو؟

این پیش‌بینی؛ چالش جدید علاقه‌مندان به فوتبال است

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند اشتباه فکر می‌کرده است.

این پیش‌بینی؛ چالش جدید علاقه‌مندان به فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، در 13 بازی، 20 گل و سه پاس گل؛ این عملکرد ارلینگ هالند از زمانی است که بروسیا دورتموند را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد. اگر فقط به لیگ برتر نگاه کنیم، پس از 10 هفته او 15 گل برای تیمش به ثمر رسانده و آخرین گلش را ابتدای هفته در پیروزی 4-0 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون به ثبت رساند.

دنیای فوتبال از بازی های این مهاجم جوان خوشحال است و چهره های مشهور فوتبال او را به خاطر آنچه در زمین انجام می‌دهد، تمجید می کنند. در همین راستا جو کول در استودیو BT Sport گفت: "این مرد بازی را تغییر داده است. شما باید به کارشناسان BT Sport نگاه کنید و به یاد بیاورید که چه کسی گفته بود که او قرار نیست گل‌های زیادی بزند... این کار او دیوانه‌کننده است."

1751862

یکی از کسانی که انتظار چنین شروعی را برای ستاره نروژی در قوی‌ترین لیگ جهان نداشت، ریو فردیناند افسانه‌ای بود. او در این باره گفت:"هیچ‌کس نمی‌دانست او قرار است چه کاری انجام دهد، و من آن‌قدر بزرگ هستم که اعتراف کنم که این مرد در حال حاضر کارهای دیگری هم انجام می دهد. این یک چیز ناشناخته است. من نگران بودم که او گل هایی را که قبلا به ثمر می‌رساند، نزند اما با غریزه و درک خود از بازی، این کار را انجام داده است. هرگز دوباره از من سوال نکنید."

جولین لسکات نیز چند کلمه در این‌باره حرف زد: "من فکر می‌کردم دوره انتقال یا دوره تطبیق وجود خواهد داشت، اما این اتفاق نیفتاده است."

1751861

همچنین مقایسه‌هایی با رونالدو که هفتصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را در روز یکشنبه مقابل اورتون به ثمر رساند و همچنین با مسی که در حال حاضر 691 گله است، انجام شده است. کول در این باره می‌گوید: "این یک موفقیت بزرگ برای اوست. هالند می تواند به همان تعداد گل بزند، اما آیا کیفیت آن را خواهد داشت؟ مطمئن نیستم. ما برای مدت طولانی مثل آن دو را نخواهیم دید."

فردیناند ادامه داد: "وقتی در مورد افسانه ها صحبت می کنیم، هیچ‌کس قبل از آنها این سطح از عظمت را برای مدت طولانی حفظ نکرده است. این شگفت‌انگیز است. ما هالند و امباپه را می بینیم، اما آنها به رونالدو و مسی نمی‌رسند."

دیدگاه‌ها