کد خبر : 1847549 | 18 مهر 1401 ساعت 20:22 | 212.2K بازدید | 25 دیدگاه

میورا پیر نمی‌شود؛ این ژاپنی تمام‌نشدنی!

کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.

میورا پیر نمی‌شود؛ این ژاپنی تمام‌نشدنی!

به گزارش "ورزش سه"، کازویوشی میورا، ملی‌پوش سابق ژاپنی، و یکی از اسطوره‌های فوتبال این کشور در یک بازی رسمی در لیگ دسته چهار این کشور با 55 سال و 225 روز سن، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد تا رکورد خارق‌العاده‌ای به نام او ثبت شود.

میورا که در ژاپن با لقب پادشاه کازو شناخته می‌شود چند ماه دیگر تولد پنجاه و شش سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. در دیدار دو تیم سوزوکا و کریاکائو شینجوکو که در ورزشگا تازه بازسازی‌شده ملی توکیو برگزار شد میورا در جریان پیروزی 1-0 تیمش، سوزوکا، به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت.

بازگشت به زمین چمن ورزشگاه ملی توکیو برای میورا اتفاقی احساسی بود. او در دوران فوتبالی طولانی خود با پیراهن تیمهای باشگاهی و تیم ملی ژاپن بارها در این زمین چمن به میدان رفته و گلزنی کرده بود.

1752031

شانزده هزار نفری که برای تماشای این بازی به استادیوم آمده بودند تنها برای تماشای حضور میورا در زمین در ورزشگاه حضور داشتند. اتفاقی که در دقیقه 76 روی داد و کینگ کازو در پنجاه و پنج سالگی وارد میدان شد.

میورا که رسما عنوان مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا را در اختیار دارد می‌گوید قصد دارد تا شصت سالگی به بازی کردن ادامه بدهد. او در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:" از همه هواداران که باعث شدند در این فضای عالی به میدان بروم تشکر می‌کنم و احساس غرور و افتخار دارم. می‌خواستم این بازی بخشی از تاریخی باشد که در حال نوشتن آن هستم".

میورا در ماه ژانویه گذشته در سی و هفتمین فصل دوران فوتبالی‌اش به سوزوکا پیوست. او پیش از این تیم، در تیم یوکوهاما بازی می‌کرد که در لیگ دسته برتر ژاپن، جی‌لیگ، حضور دارد.

دیدگاه‌ها