کد خبر : 1847781 | 20 مهر 1401 ساعت 14:31 | 24.7K بازدید | 10 دیدگاه

سیدحسین با دستکش‌های جادویی برگشت(عکس)

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال انگیزه زیادی برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان دارد.

سیدحسین با دستکش‌های جادویی برگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،‌سیدحسین حسینی دروازه بان شماره یک و کاپیتان این روزهای استقلال با روحیه بالا به تمرینات تیم خود برگشته و کارش را برای بازی با ذوب‌آهن جلو می‌برد.

صاحب دستکش طلای لیگ برتر فصل گذشته ایران در لیگ بیست و دوم نیز عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته و اگرچه 3 کلین شیت دیگر به آمار رویایی خود اضافه کرده اما امید دارد در دیدارهای بعد این شرایط را بهبود ببخشد. البته حسینی در اکثر مسابقات لیگ برتر نمایش های خوبی داشته و در موقعیت های حساسی عامل برتری و موفقیت استقلال شده است.

حسینی بعد از حضور در برنامه ارزیابی فنی تیم ملی و غیبت چند جلسه ای در تمرینات استقلال، از روز گذشته کار خود را زیر نظر بهزاد غلامپور مربی گلرها و ریکاردو ساپینتو از سر گرفته است. 
کاپیتان استقلال با دستکش‌هایی که نام دخترش را روی آن ثبت کرده و در بازی های زیادی آنها را پوشیده، در تمرینات حاضر می‌شود و مشخص است که برای موفقیت در بازی با ذوب‌آهن هم انگیزه مضاعفی دارد.

این دروازه بان برای آنکه در بین 3 گلر اعزامی تیم ملی به جام جهانی باشد، باید در ترکیب استقلال همچون گذشته خوش بدرخشد و قطعا حالا که به عنوان کاپیتان استقلال به مرز پختگی لازم رسیده در مسیر کسب موفقیت کوتاهی نخواهد کرد.

1752401

دیدگاه‌ها