کد خبر : 1847993 | 21 مهر 1401 ساعت 16:38 | 24.6K بازدید | 9 دیدگاه

محرومیت 3 جلسه‌ای برای مدافع اسپانیایی

کمیته انضباطی فوتبال فرانسه راموس را نقره‌داغ کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه سرخیو راموس را به دلیل فحاشی به داور بازی با رنس، سه جلسه محروم کرد. البته یک جلسه آن تعلیقی است.

کمیته انضباطی فوتبال فرانسه راموس را نقره‌داغ کرد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، در جریان دیدار اخیر این تیم مقابل رنس در لیگ یک فرانسه به دلیل اعتراض شدید به داور در طی 10 ثانیه دو کارت زرد دریافت کرده و از بازی اخراج شد.

1752793

دیدار دو تیم که در خانه رنس انجام می‌شد در نیمه اول با تنش‌های زیادی همراه بود و اخراج راموس در همین نیمه اتفاق افتاد. راموس از اینکه داور مسابقه، پی‌یر گیوست، به او کارت زرد نشان داده بود به شدت عصبانی بود و گفته می‌شد او در این لحظات به داور فحاشی کرده و همین باعث شد با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود. همچنین دو روز پیش رادیو مونت‌کارلو تصاویری از پخش تلویزیونی این مسابقه را در سایت خود بازنشر کرد که نشان می‌داد راموس علیه داور از کلماتی رکیک استفاده کرده است.

شب گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه مدت زمان محرومیت راموس را اعلام کرد و بر این اساس مدافع اسپانیایی دو جلسه قطعی از همراهی پی اس جی محروم شد. یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز برای او در نظر گرفته شده و در صورت تکرار آن اتفاق برایش منظور خواهد شد. به این ترتیب راموس دیدار لوکلاسیک برابر مارسی و نیز آژاکسیو را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها