کد خبر : 1848176 | 22 مهر 1401 ساعت 18:20 | 16K بازدید | 11 دیدگاه

جشنواره گل‌های تماشایی در تبریز

محمد عباس‌زاده با به ثمر رساندن دومین گل، به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.

جشنواره گل‌های تماشایی در تبریز

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۸۲ بازی تراکتور - نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی، محمد عباس‌زاده بعد از هدر دادن چند فرصت در نهایت موفق شد به زیبایی هر چه تمام‌تر، دروازه علی محسن‌زاده را روی پاشنه بچرخاند و با پنج گل به یورگن لوکادیا مهاجم گلزن پرسپولیس برسد.

روی این گل ریکاردو آلوز هافبک تراکتور باز هم همه کاره و پایه‌گذار بود؛ او با حرکتی تماشایی به عمق دفاع حریف، توپ را در جناح‌ چپ به ابوالفضل رزاق‌پور رساند تا مدافع چپ پیش تاخته تراکتوری‌ها با ارسال یک سانتر بی‌نقص، عباس‌زاده را در موقعیت گل قرار بدهد و او هم با یک ضربه قیچی از بغل زیبا بازی را به تساوی کشاند. گلی که می‌تواند زمینه‌ساز برتری مجدد تراکتوری‌ها در این بازی بشود.

عباس‌زاده که گل اول بازی را هم در نیمه اول به ثمر رسانده بود در این گل، جبران فرصت‌های از دست رفته ابتدای نیمه دوم را کرد و حالا تراکتور در تلاش است برای سومین بار دروازه حریف سختکوش خود را باز کند.

نکته جالب اینکه عباس‌زاده بعد از این فرصت در دو موقعیت دیگر می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند که اولی با درخشش محسن‌زاده و دومی با دخالت مدافعین نفت مسجدسلیمان راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

ویدئو: 262106

دیدگاه‌ها