کد خبر : 1848331 | 23 مهر 1401 ساعت 15:54 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی شدید حمودی از وضعیت استقلال ملاثانی

کاپیتان استقلال ملاثانی از وضع پیش آمده برای این تیم گلایه دارد و از مسئولین استانی می خواهد که به مشکلات ورود کنند.

ناراحتی شدید حمودی از وضعیت استقلال ملاثانی

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی شرایط جدولی خوبی در لیگ یک دارد ولی مشکلات مالی متعدد در نهایت به استعفا سرمربی این تیم منجر شد. علی حمودی در مورد این وضعیت به خبرنگار ما گفت: شخصا ۸ هفته است که با تیم هستم و از فصل پیش تا الان ۲۸ هفته است که شکستی نداشتیم و جزو تیم های مدعی هستیم. شاید باورتان نشود ما ابتدایی ترین امکانات را هم نداریم، بعضی اوقات آب برای آشامیدن در تمرین نداریم. واقعا در حیطه وظایف آقای اشکش نیست که آب معدنی سر تمرین بیاورد ولی ایشان همه جوره کمک کرد. ما به خاطر مردم خوزستان و شرایط خوبمان در جدول و‌ وعده هایی که مدیریت و مسئولین دادند ساکت ماندیم اما هیچ کس حامی این تیم نیست. نه استاندار، نه وزارت ورزش و نه شخص بنی تمیم. آن هم تیمی که مدعی است. 
او در همین باره ادامه داد: قرار بود دیروز سر تمرین برویم و صحبت کنیم که رفتیم و سرمربی نبود و مدیران تیم آمدند و به نتیجه ای نرسیدیم. من که امسال آمدم اما برخی بچه ها از سال گذشته تا الان دریافتی نداشتند و‌ به هر حال آن ها هم هزینه زندگی دارند، با توجه به این شرایط ادامه دادن سخت است و‌ بچه ها تا همین الان هم به خاطر مردم و نام ملاثانی ادامه دادند و‌ نمی خواستند حاشیه درست شود ولی به درجه ای رسیده که بازیکن نمی تواند اجاره خانه اش را بدهد و هزینه خانواده اش را پرداخت کند. بچه ها اذیت شدند و کسی هم ‌پاسخ گو‌ نیست. 
این بازیکن به استعفای اشکش اشاره و‌ عنوان کرد: آقای اشکش ۹۹ درصد کار های مدیریتی را به تنهایی انجام می داد و‌ مدیر عامل فقط هزینه های سفر را متحمل می شد و تازه بعضی اوقات با اتوبوس برای بازی ها می رفتیم. 
حمودی در پایان یادآور شد: ما در جلسه دیروز به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و در نهایت هم اعتصاب کردیم. من هم به عنوان کاپیتان نمی توانم بیشتر از این به بازیکنان فشار بیاورم. ما در مسائل ابتدایی مشکل داریم و واقعا خجالت آور است. بازیکنان تیم دوم جدول نباید دنبال ۵ میلیون تومان پول باشند که مسئولان بدهند. تیم هایی در لیگ یک داریم که ۵۰ میلیارد هزینه کرده اند. مسئولین استان و فرمانداری باید ورود کنند. تیم ما خیلی تنها است و به مردم و هواداران ظلم شده است. حیف است تیم دوم جدول در مسیر عقب بیفتد.

دیدگاه‌ها