کد خبر : 1848853 | 26 مهر 1401 ساعت 16:25 | 74K بازدید | 16 دیدگاه

ترافیک شدید آبی‌ها در پست وینگر

رقیب جدید قایدی از اصفهان رسید

شرایط این روزهای خط حمله استقلال همانگونه که در ابتدای فصل پیشبینی می‌شد، دچار ترافیک شدید شده است.

رقیب جدید قایدی از اصفهان رسید

به گزارش "ورزش سه"، جذب همزمان محبی، قایدی و میرزایی در ابتدای فصل و حفظ یامگا باعث شد تا ساپینتو برای انتخاب وینگرهایش گزینه‌های بیشتری نسبت به فرهاد مجیدی داشته باشد.

آبی‌ها خروج حسین‌زاده و لژیونر شدن این بازیکن را با جذب ۳ وینگر به فراموشی سپردند. وقتی ترافیک در خط حمله زیاد شد برخی میرزایی را جانشین حردانی نامیدند اما در طول فصل مشخص شد اگرچه یامگا در پست دفاع راست عملکرد خوبی دارد اما میرزایی برای نشان دادن توانایی‌هایش باید در پست وینگر به کار گرفته شود.(عکس یک)

1754526

ساپینتو برای استفاده همزمان محبی و قایدی در ترکیب اصلی مجبور شد یامگا را به پست دفاع راست بفرستد و حردانی را نیمکت نشین کند.(عکس دو)

1754527

اتفاقی که موجب نیمکت نشینی رضا میرزایی و امیر علی صادقی نیز شد. صادقی در بازی‌های تدارکاتی نقش اول تیم ساپینتو بود اما جذب دو وینگر ملی‌پوش و آماده در روزهای آخر نقل و انتقالات کار را برای صادقی پیچیده کرد.(عکس سه)

1754528

حالا اما این روزها جدی‌ترین رقیب قایدی همان پسر اصفهانی است. میرزایی در پست وینگر چپ و به عنوان بازیکن تعویضی در چند بازی آخر نمایش خوبی داشت و توانست در فولادشهر قایدی را نیمکت نشین کند.(عکس چهار)

1754529

حالا رقابت در خط حمله استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد حتی ستاره‌های محبوب هواداران هم برای رسیدن به ترکیب اصلی کار سختی داشته باشند.

دیدگاه‌ها