کد خبر : 1849127 | 28 مهر 1401 ساعت 14:40 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

تبریک الچه به بنزما: یادگاری برای فتح توپ طلا

رئیس باشگاه الچه، بعد از دیدار دیشب این تیم مقابل رئال مادرید با کریم بنزما دیدار کرد و ضمن اینکه دریافت توپ طلا را به او تبریک گفت، پلاکی یادگاری به ستاره فرانسوی رئال اهدا کرد.

تبریک الچه به بنزما: یادگاری برای فتح توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما دیشب در دیدار رئال مادرید مقابل الچه که در چارچوب لالیگا برگزار شد عملکردی درخشان داشت. دیداری که دو شب بعد از حضور او در پاریس برای به دست گرفتن توپ طلا برگزار شد.

بنزما که به همراه رئال مادرید برای دیدار با الچه به خانه این تیم سفر کرده بود در جریان بازی سه بار توپ را وارد دروازه کرد اما دو بار تیم داوری و VAR گل‌های او را مردود اعلام کردند تا در نهایت، برنده توپ طلای امسال در دقیقه 75 گل سالمی به ثمر رساند تا در جریان پیروزی 3-0 شاگردان آنچلوتی پایش به گلزنی باز شود.

همه نگاه‌ها در این بازی به بنزما دوخته شده بود. بازی مقابل الچه اولین مسابقه‌ای بود که او بعد از به دست آوردن توپ طلا در آن شرکت می‌کرد.

1754927

باشگاه الچه هم از این قاعده مستثنی نبود. در پایان مسابقه رئیس این باشگاه، کریستین براگارنیک، به دیدار ستاره فرانسوی رفت و فتح توپ طلا را به او تبریک گفت. رئیس الچه همچنین یک پلاک یادگاری را که توسط این باشگاه طراحی شده بود به رسم یادبود به کریم بنزما اهدا کرد.

در پلاک یادگاری باشگاه الچه که به بنزما اهدا شد چنین آمده:"از باشگاه فوتبال الچه برای کریم بنزما؛ به پاس فتح توپ طلای 2022 که نشان داد او بهترین بازیکن دنیاست. این پلاک در اولین مسابقه او بعد از دریافت توپ طلا اهدا شد، در استادیوم مارتینز والرو".

1754928

دیدگاه‌ها