کد خبر : 1849377 | 30 مهر 1401 ساعت 00:22 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

یووه 4-0 امپولی: برد پرگل تیم آلگری برای فرار از بحران

یوونتوس امشب در خانه خود به مصاف امپولی رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 4-0 شکست دهد.

یووه 4-0 امپولی: برد پرگل تیم آلگری برای فرار از بحران

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در هفته یازدهم سری آ در خانه‌اش، ورزشگاه آلیانز، میزبان امپولی بود.

یوونتوس تا پیش از این بازی از 10 بازی خود 4 پیروزی به دست آورده بود و با 16 امتیاز شرایط خوبی در جدول نداشت. اما تیم آلگری در بازی قبلی خود در سری آ موفق شد تورینو را در دربی شهر تورین 1-0 شکست دهد تا با روحیه بالاتری به این بازی قدم بگذارد. تیم آلگری می‌دانست برای عبور از بحران باید امپولی را شکست بدهد تا برای اولین بار در طول فصل دو پیروزی پیاپی را در سری آ تجربه کند.

یوونتوس بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقایق اولیه دو فرصت گلزنی داشت که از دست رفت. ولی بیانکونری در دقیقه 8 به گل رسید. فیلیپ کاستیچ با دریافت توپ از رابیو سانتری به درون محوطه جریمه ارسال کرد و مویس کین با زمان‌سنجی عالی خود را به توپ رساند تا دروازه امپولی را باز کند. این اولین گل فصل ملی‌پوش ایتالیایی بود.

1755414
1755415

یوونتوس به حملات خود ادامه می‌داد و در ادامه توسط کوادرادو و مک‌کنی دو فرصت گلزنی دیگر داشت که از دست رفت. کوادرادو و مک‌کنی در ادامه این نیمه چند بار دیگر خط دفاعی امپولی را آزار دادند اما نیمه اول با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید.

تنها 10 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که یوونتوس به گل رسید. مک‌کنی و کوادرادو این بار قدر فرصت را دانستند و همکاری‌شان به گل دوم یووه تبدیل شد. خوان کوادرادو کرنر را روی دروازه امپولی ارسال کرد تا مک‌کنی بالاتر از همه به هوا برخاسته و توپ را دور از دستهای ویکاریو، سنگربان امپولی، به تور بچسباند.

1755416
1755417

در دقیقه 64 ارسال کاستیچ با ضربه سر مویس کین وارد دروازه شد اما کمک‌داور پرچم خود را بالا آورد تا این گل آفساید اعلام شده و به حساب نیاید. داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم خود را تایید کرد.

حملات یوونتوس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 82 آدریان رابیو به گل رسید. کوادرادو بار دیگر پشت ضربه کرنر ایستاد و ارسال او با ضربه سر رابیو نزدیک بود به گل تبدیل شود که دروازه‌بان امپولی توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید اما با استفاده از فناوری خط دروازه مشخص شد که توپ از خط عبور کرده است. به این ترتیب سومین گل بیانکونری به نام رابیو ثبت شد.

1755419

درحالیکه همه منتظر بودند سوت پایان بازی به صدا در بیاید آدریان رابیو موفق شد دومین گل خود در این بازی را روی پاس دانیلو، مدافع برزیلی هم‌تیمی‌اش، به ثمر برساند تا یوونتوس در دقیقه 90+4 چهارگله شود. بازی در نهایت با پیروزی 4-0 بیانکونری به پایان رسید تا آلگری یک برد باارزش و روحیه‌بخش به دست بیاورد.

1755420
1755421

دیدگاه‌ها