کد خبر : 1849600 | 01 آبان 1401 ساعت 10:56 | 80.9K بازدید | 3 دیدگاه

فرم شگفت‌انگیز غول کشتی‌کج دنیا در ۵۰ سالگی!

کشتی‌کج‌کار معروف هندی این روزها به دور از رینگ WWE توجه زیادی را به خودش معطوف کرده است.

فرم شگفت‌انگیز غول کشتی‌کج دنیا در ۵۰ سالگی!

به گزارش "ورزش سه" خالی بزرگ به عنوان یکی از نمادهای کشتی‌کج در صنعت ورزش و سرگرمی برای تمامی علاقه‌مندان به این رشته نامی شناخته‌شده محسوب می‌شود.
او که حضورش در عرصه کشتی‌کج به سال ۲۰۰۶ و رقابت با افسانه این رشته، آندرتیکر، برمی‌گردد، این روزها به واسطه تناسب اندام کم‌نظیرش در ۵۰ سالگی، حسابی در فضای مجازی غوغا به پا کرده است.
غول ۲۱۰ سانتی‌متری کشتی‌کج، این روزها بازنشسته و دور از رینگ، به لطف رژیم غذایی غنی از پروتئین و همچنین برنامه تمرینی خاصی که در باشگاه انجام می دهد، عضلانی‌تر و با چربی کمتر به نظر می‌رسد. برنامه غذایی او با آب میوه، تخم مرغ و آجیل شروع می‌شود و سپس به سراغ مرغ و نان می‌رود. خالی برای ناهار، حبوبات، سبزیجات، نان گندم، مقدار زیادی مرغ، برنج، تخم مرغ و آجیل بیشتر مصرف می‌کند. در ادامه روز، پنیر، برنج، غلات کامل، مرغ، تخم مرغ و دو لیتر شیر را می‌خورد!

1755801

برنامه تمرین هفتگی خالی بزرگ هم به این شرح است: حرکات سینه روز یکشنبه، دوشنبه حرکات جلوبازو و پشت بازو، سه‌شنبه کاردیو با دوچرخه‌سواری و تردمیل و همچنین دراز و نشست، چهارشنبه عضلات شانه‌ها و ذوزنقه‌ها را کار می‌کند و روز پنجشنبه روی کمر و شکم بیشتر تمرکز می‌کند. جمعه‌ها هم روی عضلات سرینی و پاهای خود کار می‌کند.

1755802

دیدگاه‌ها