کد خبر : 1849633 | 01 آبان 1401 ساعت 13:07 | 10K بازدید | 5 دیدگاه

رحمتی، استقلال، آزادی؛ من نمی‌بازم!(عکس)

سرمربی آلومینیوم در دومین تقابل پیاپی با تیم سابق خود بازنده نبود.

رحمتی، استقلال، آزادی؛ من نمی‌بازم!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی جدا از اینکه به دنبال تداوم روند موفقیت‌آمیز آلومینیوم اراک در هفته‌های اخیر و مسابقات خارج از خانه این فصل بود، یک تقابل ویژه با استقلال و تیمی که همراه آن به افتخارات متعددی دست پیدا کرده، داشت و نمی‌خواست در دیدار دوباره با آبی‌ها بازنده باشد.

1755849

رحمتی که سال گذشته پس از هدایت آلومینیوم اراک طی مدت کوتاهی دو بار به ورزشگاه آزادی آمد و یک پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی داشت و یک تساوی برابر استقلال به دست آورد، بازهم در این استادیوم که خاطرات شیرین زیادی را در آن تجربه کرده، شکست‌ناپذیر بود و دست پر ورزشگاه را ترک کرد.

1755851

سید مهدی رحمتی که در دوران بازی و کاپیتانی در استقلال به افتخارات متعدد انفرادی و باشگاهی از جمله دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرده و یکی از محبوب‌ترین‌های تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود، در دیدار هفته دهم لیگ برتر دوباره به‌عنوان سرمربی آلومینیوم مقابل تیم مورد علاقه‌اش قرار گرفت و توانست امتیاز بگیرد.

1755852

سرمربی آلومینیوم اراک که تیمش را در بهترین شرایط روحی و جسمانی آماده بازی با استقلال کرده بود، تاکید داشت بازیکنان او باید برنده از زمین بیرون بیایند و فقط به دنبال همین موضوع بود که البته ۱۰ نفره شدن در ۱۰ دقیقه پایانی اجازه نداد او به برنامه‌اش که گل نخوردن در این دیدار و گلزنی در لحظات آخر بود، دست پیدا کند.

1755853

رحمتی در دیدار با استقلال در کنار زمین پر جنب‌وجوش بود و با وجود اینکه مقابل تیم سابق‌اش قرار می‌گرفت، کسب امتیاز همراه آلومینیوم را مهم‌تر می‌دانست و با برنامه‌ای که برای این مسابقه داشت، برای سومین مسابقه پیاپی باز هم به‌عنوان سرمربی در استادیوم آزادی بازنده نبود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها