کد خبر : 1849683 | 01 آبان 1401 ساعت 15:30 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

با چاشنی لبخند پرتغالی

ژست قهرمانانه در تیم ملی، حریف می‌طلبیم!

اتحاد، جو‌ دوستانه و انگیزه فراوان؛ سه موردی که بازیکنان را به موفقیت در جام جهانی امیدوار کرده است.

ژست قهرمانانه در تیم ملی، حریف می‌طلبیم!

به گزارش “ورزش سه” آن جو موجود در تیم ملی را می‌توان از عکس‌هایی که در حاشیه تمرینات تیم ملی ثبت می‌شود حس و حتی با آن‌ها همزاد پنداری کرد.

کی‌ر‌وش در مصاحبه روز گذشته‌اش گفت از چالش‌های موجود در تیم ملی نگرانی ندارد و تمام حواسش روی موفقیت ایران در جام جهانی قطر است. موردی که به بازیکنان تیم هم القا شده و برای آن می‌جنگند.

این را می‌توان از عکسی که نعیم احمدی ثبت کرده، متوجه شد. میلاد سرلک، با ژستی غرورآمیز دست چپ و راستش را بر روی کمرش گذاشته و پس از مصدومیتی کوتاه مدت به دنبال حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا است.

رامین رضاییان که پس از بازگشت کی‌روش به تیم ملی یکی از بازیکنان ثابت اردوها است، دستش را پشتش گرفته و نگاهی با دقت به دوربین دارد. دقتی که چاشنی تمریناتش هم می‌کند تا دومین حضور متوالی در جام جهانی را تجربه کند.
1755932مهدی ترابی نیز که یکی از بازیکنان حاضر در لیست کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ بود، حالا با انگیزه‌ای مضاعف کار را دنبال می‌کند تا این بار بازیکن ثابت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. او در بازی تدارکاتی با اروگوئه یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود و این امید را دارد مورد توجه سرمربی تیم ملی برای مسابقه مقابل انگلیس، آمریکا و یا ولز باشد.

اما سیدحسین حسینی با مشتی گره کرده می‌خواهد اولین جام جهانی را از نزدیک لمس کند. کاپیتان استقلال از مصدومیت بیرانوند نهایت استفاده را برد و با نمایشی قابل قبول برابر سنگال شانسش را برای حضور در قطر افزایش داد.

پشت این ژست بازیکنان هم لبخندی از کی‌روش دیده می‌شود. فردی که با رویه‌ای متفاوت‌تر از قبل در ایران حضور پیدا کرده و هدفی جز تزریق باور برنده بودن به بازیکنان برای موفقیت در یکی از گروه‌های دشوار جام جهانی ندارد.

دیدگاه‌ها