کد خبر : 1849976 | 03 آبان 1401 ساعت 12:53 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام پلیس: تحقیقات درباره مدیران یووه آغاز شد

دادستانی تورین اعلام کرد که تحقیقات درباره 16 نفر از مدیران باشگاه یوونتوس را آغاز کرده است.

با اعلام پلیس: تحقیقات درباره مدیران یووه آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل جدید را خوب آغاز نکرده و شرایط سختی را در چند هفته اخیر سپری کرده است. 
عملکرد ضعیف آنها در لیگ ایتالیا باعث شده که جایی در کورس قهرمانی نداشته باشند و حتی بسیاری نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان از سوی این تیم در فصل جاری باشند. 
این در حالی است که نتایج آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حتی از این هم بدتر بوده و آنها در چهار بازی گذشته سه شکست را تجربه کرده‌اند تا شانس‌شان برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها با خطر جدی روبرو باشد. 
اما به نظر می‌رسد که مشکلات این باشگاه تنها در زمین بازی نیست. آنا ماریا لورتو، دادستان تورین، تایید کرده است که تحقیقات ابتدایی درباره مدیران یوونتوس به پایان رسیده و کار وارد مرحله جدی‌تر و کامل‌تری از تحقیقات شده است. 

1712986

نام افرادی چون آندره‌آ آنیلی، پاول ندود و مائوریتزیو آریوابنه و فابیو پاراتیچی، مدیر سابق این باشگاه، نیز درفهرست افرادی که این تحقیقات درباره آنها انجام شده است به چشم می‌خورد. 
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که وکلای یوونتوس حالا اجازه ندارند که لایحه دفاعی‌شان از مدیران این باشگاه را که به اتهام تخلف در حسابرسی تحت نظر هستند ارائه کنند.
پیش از این این باشگاه به همراه 10 باشگاه دیگر به ایجاد عمدی تورم در قیمت نقل و انتقالات بازیکنان متهم شده بودند اما این اتهام ثابت نشد و آنها تبرئه شدند.

 

دیدگاه‌ها