کد خبر : 1849871 | 02 آبان 1401 ساعت 17:06 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

راجر اشمیت:

یوونتوس همیشه یوونتوس است، نباید دست‌کم بگیریم!

راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، دیدار فردا شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس را دشوار توصیف کرده است.

یوونتوس همیشه یوونتوس است، نباید دست‌کم بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا ماه گذشته و در تورین مقابل بیانکونری به پیروزی مهم 2-1 دست یافت و حالا نوبت دیدار برگشت فرا رسیده است. بنفیکا در حال حاضر در گروه هشتم با پنج امتیاز بیشتر از یوونتوس در رده دوم قرار دارد و بنابراین یک تساوی در دیدار فردا شب نیز برای صعود این تیم به مرحله حذفی کافی خواهد بود. اما راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، مدعی شد دیدار سختی در انتظار تیمش است و آنها انتظار رویارویی با یوونتوس آماده ای را دارند.

1745336

راجر اشمیت گفت: "در تورین هم بازی سختی داشتیم و البته در ادامه نمایش خوبی ارائه دادیم. حالا بازی جدیدی در راه است، ما روی 90 دقیقه تمرکز کرده بودیم و در ادامه برنامه بازی مورد نظرمان پیدا کردیم. شرایط روشن است و ما کمی برتری داریم، اما هنوز همه تیم های حاضر در گروه می توانند راهی مرحله حذفی شوند. یوونتوس همیشه یوونتوس است و آنها بازیکنانی بزرگ و یک تیم فوق‌العاده در اختیار دارند که هدف شان صعود است.

ما انتظار رویارویی با بهترین یوونتوس را داریم و آماده هستیم تا بهترین فوتبال خود را ارائه دهیم. ما باید شجاع و متمرکز باشیم و البته حضور هواداران در کنار ما نیز یک مزیت است. ما می خواهیم آنها را خوشحال کنیم و سال آینده نیز در لیگ قهرمانان باشیم. یوونتوس تیمی باتجربه و با تاریخچه‌ای غنی است و به حضور در این سطح عادت کرده‌اند. ما انتظار تقابل با تیمی آماده را داریم و باید آماده باشیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. در گروه سختی قرار داریم و نباید تعهد بازیکنان یوونتوس برای کسب موفقیت را دست کم بگیریم."

دیدگاه‌ها