کد خبر : 1850023 | 03 آبان 1401 ساعت 17:21 | 5.4K بازدید | 11 دیدگاه

اولیور کان: تقابل با بارسلونا همیشه خاص است

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، تقابل با بارسلونا را همیشه دشوار توصیف کرده است.

اولیور کان: تقابل با بارسلونا همیشه خاص است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شروع فوق العاده ای در این فصل لیگ قهرمانان داشته و با کسب چهار پیروزی از چهار مسابقه ابتدایی، صعود خود به دور بعد لیگ قهرمانان را مسجل ساخته است. کسب حتی یک تساوی در دیدار خارج از خانه فردا شب مقابل بارسلونا، صدرنشینی بایرن مونیخ را نیز در این گروه دشوار قطعی می کند. اولیور کان، اسطوره این باشگاه پیش از سفر کاروان بایرن مونیخ به بارسلونا تاکید کرد هدف آنها کسب امتیاز از این دیدار و نهایی کردن صدرنشینی در این گروه در لیگ قهرمانان است.

1756465

اولیور کان گفت: بازی در مقابل بارسلونا برای ما همیشه خاص و ویژه است. بارسلونا یک باشگاه بزرگ و یک تیم فوق العاده است و ما در گذشته دوئل های زیادی با یکدیگر در لیگ قهرمانان داشته ایم. حالا نیز ما برای یک بازی بزرگ در ورزشگاه نوکمپ برای این تیم آماده شده ایم.

بایرن مونیخ در هفته های اخیر عملکرد خوبی از خود ارائه داده و به همین دلیل نتایج مورد نظر ما حاصل شده است. ما پیش از این دیدار نیز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته ایم، اما همچنان می خواهیم به هدف اصلی خود رسیده و در صدر جدول این گروه قرار بگیریم. ما در بارسلونا چیزی برای از دست دادن نداریم و برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها