کد خبر : 1850237 | 04 آبان 1401 ساعت 20:25 | 56.7K بازدید | 24 دیدگاه

ضرر مالی هنگفت بارسا در صورت حذف شدن از CL

حذف شدن احتمالی بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه به معنای ضرر مالی 25 میلیون یورویی خواهد بود.

ضرر مالی هنگفت بارسا در صورت حذف شدن از CL

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با توجه به نتیجه‌ای که امشب در دیدار اینتر مقابل ویکتوریا پلژن به دست می‌آید ممکن است حتی پیش از شروع بازی‌اش با بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان حذف بشود.

حذف احتمالی بارسا از چمپیونزلیگ علاوه بر ضربه حیثیتی به باشگاه کاتالان برای آنها ضرر مالی هنگفتی هم به دنبال خواهد داشت. ضرری که با توجه به وضعیت وخیم اقتصادی بارسلونا برای این باشگاه دردسر بزرگی خواهد بود. گزارش‌ها حاکی است ضرر بلوگرانا در صورت حذف شدن و راه‌یافتن به لیگ اروپا چیزی در حدود 25 میلیون یورو است.

1756810

بارسلونا درحالیکه از چهار بازی خود در گروه C تنها چهار امتیاز به دست آورده در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد. اینتر در حال حاضر هفت امتیازی است و اگر امشب در بازی خود ویکتوریا پلژن را شکست بدهد 10 امتیازی می‌شود. در این صورت حتی اگر بارسا هر دو بازی باقی مانده‌اش را با پیروزی پشت سر بگذارد نمی‌تواند به اینتر یا بایرن مونیخ برسد و از دور رقابتها حذف خواهد شد.

1756811

این حذف شدن برای بارسا فاجعه خواهد بود. باشگاه کاتالان در این صورت برای دومین سال پیاپی حذف شدن از مرحله گروهی این رقابتها را تجربه خواهد کرد. اتفاقی که آخرین بار در فصلهای 1989 و 1990 برای این تیم افتاده بود.

دیدگاه‌ها