کد خبر : 1851281 | 10 آبان 1401 ساعت 13:46 | 39.5K بازدید | 30 دیدگاه

تمجید سخنگوی ببرها از سرمربی ایرانی

نتایج کلباء نشان‌دهنده تصمیمات درست مجیدی است

سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء می گوید که اهداف این تیم تنها به ثبت رکورد بهترین شروع تاریخ باشگاه محدود نمی شود.

نتایج کلباء نشان‌دهنده تصمیمات درست مجیدی است

به گزارش "ورزش سه"، عیسی بن هویدن، سخنگوی اتحاد کلباء نتایج کسب شده به دست شاگردان فرهاد مجیدی تا پایان هفته هشتم ادنوک لیگ را نشان دهنده بهترین شروع برای "ببرها" در تمام دوران حضور این تیم در لیگ حرفه ای توصیف کرد.

اتحاد کلباء در دور هشتم با نتیجه 5 بر 3 النصر را شکست داد و با 14 امتیاز به رده هفتم صعود کرد. آنها با الوحده صدرنشین فقط 2 امتیاز فاصله دارند.

بن هویدن به روزنامه امارات الیوم گفت: ببرها برای اولین بار موفق شدند در هشت هفته اول، چهارده امتیاز کسب کنند. در حالی که پیش از این، بهترین عملکرد ما در سال 2020 بود که با همین تعداد بازی، صاحب دوازده امتیاز شده بودیم. ما مشتاقانه منتظر حفظ این امتیاز هستیم. هدف ما، دستیابی به نتایج بهتر در مسابقات آینده است.

وی با تمجید از فرهاد مجیدی در استفاده از بازیکنان جوان گفت: بازیکنان اماراتی موفق شده اند پنج گل را برای کلباء به ثمر برسانند، در شرایطی که خارجی ها هفت گل را وارد دروازه رقبا کرده اند. این یک موفقیت دیگر است که برای اولین بار اتفاق می افتد و نشان دهنده درستی رویکرد فنی اتخاذ شده از سوی کادرفنی است. به ویژه اینکه آنها از رده های پایه کلباء به تیم بزرگسالان راه یافته اند.

سخنگوی کلباء در ادامه با اشاره به روحیه جنگندگی تیم و کامبک های تیم مجیدی گفت: یک پدیده دیگر که در فصول گذشته زیاد اتفاق نیفتاد، توانایی تیم برای بازگشت با نتیجه پس از عقب افتادن در ابتدای بازی است. همچنین کسب امتیازات مهم در برابر تیم های مدعی قهرمانی نیز از دستاوردهای این فصل اتحاد کلباء است.

دیدگاه‌ها