کد خبر : 1851558 | 11 آبان 1401 ساعت 19:34 | 7.8K بازدید | 13 دیدگاه

رضاوند: حالا به فکر قهرمانی لیگ و حذفی هستیم

هافبک استقلال معتقد است توانایی کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند.

رضاوند: حالا به فکر قهرمانی لیگ و حذفی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند پس از کسب قهرمانی همراه استقلال در بازی سوپرجام و برتری مقابل نساجی عنوان کرد: خدا را شکر قهرمان شدیم؛به نظرم بازی خوب و یک‌طرفه‌ای دیدیم که حق ما برد بود و خوشبختانه به این مهم رسیدیم.

او در مورد حواشی دیدار سوپر جام ابراز کرد: بازی حاشیه خاصی نداشت. فقط در 10 دقیقه آخر تیم حریف قصد داشت با یک سری مسائل تمرکز تیم ما را بهم بزند چون از شروع مسابقه یک تعداد هوادار آن بالا نشسته بود و مشکلی ایجاد نمی‌کردند تا بازی بهم بخورد.

هافبک استقلال در خصوص کسب نخستین جام این تیم همراه با ساپینتو گفت: تلاش می‌کنیم در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم؛ لیگ سختی است ولی تیم ما این پتانسیل را دارد تا هر دو قهرمانی را بیاورد. ما یکی از بهترین تیم‌های این دوره هستیم و خیلی امیدوارم این کار را انجام دهیم.

رضاوند درباره برگزاری بازی در کرمان و شرایط ورزشگاه میزبان سوپرجام ابراز کرد: کیفیت زمین خوب بود و فکر نمی‌کردیم به این شکل باشد. خدا را شکر همه شرایط خوب بود و توانستیم برنده بازی باشیم.

او با اشاره به کسب دومین سوپرجام متوالی در طول یک سال با دو تیم مختلف گفت: خدا را شکر در دو سال دو سوپرجام به دست آوردیم که این مورد خوشحال کننده است و البته نخستین قهرمانی‌ام را با استقلال کسب کردم.

ویدئو: 263541

دیدگاه‌ها