کد خبر : 1851563 | 11 آبان 1401 ساعت 19:55 | 13K بازدید | 11 دیدگاه

باعث افتخارم است که با کی‌روش کار کردم

حیدری: امیدوارم ساپینتو در لیگ هم قهرمانی بیاورد

مربی استقلال گفت به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلبی هستند و کار با ایشان عالی است.

حیدری: امیدوارم ساپینتو در لیگ هم قهرمانی بیاورد

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری مربی استقلال در پایان دیدار برابر نساجی گفت: خدا را شکر توانستیم آخرین بازیمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. درست است که سوپرجام یک بازی است ولی مسابقه بزرگی است و استقلال به این جام نیاز داشت و تاکنون سوپرجام را نبرده بودیم. خوشحالیم که پس از سه، چهار ماه سخت کار کردن، یک جام آوردیم.

وی ادامه داد: بخاطر جام جهانی، تعطیلات زیادی را در پیش داریم. ولی باید حواسمان به این مسئله باشد که تیم را آماده نگه داریم. این جام به اعتماد به نفس بازیکنان کمک می کند. امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم. ان‌شاءالله آخر فصل بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

او درباره کار کردن با ساپینتو نیز توضیح داد: به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلبی هستند. کار ایشان عالی است و خودم در این چند وقته، چیزهای زیادی را از او گرفتم. ایشان بابت این جام خوشحال بودند و امیدوارم در آخر فصل از قهرمانی دفاع کنیم و آقای ساپینتو دومین جامشان را دریافت کنند.

مربی استقلال درخصوص رقابت های جام جهانی نیز اظهار داشت: در 2 بازی دوستانه قبلی دیدیم که تیم ملی با آمدن آقای کی روش چقدر تغییر کرده است. بازیکنان با قلبشان بازی می کنند. من افتخار می کنم که با آقای کی روش کار کردم. خیلی امید داریم که مردم را خوشحال کنیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که چند نفر از بازیکنان استقلال شایسته حضور در جام جهانی هستند، پاسخ داد: خیلی از بازیکنان ما لیاقت حضور در جام جهانی را دارند ولی این به نظر آقای کی روش بستگی دارد و ایشان آنقدر باهوش هستند که بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها