کد خبر : 1851731 | 12 آبان 1401 ساعت 23:59 | 29.1K بازدید | 14 دیدگاه

تن‌‌هاخ: یونایتد در صدر نباشد ناراحت است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل سوسیداد در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

تن‌‌هاخ: یونایتد در صدر نباشد ناراحت است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در ششمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا مهمان رئال سوسیداد بود. دیداری که در نهایت با پیروزی 1-0 شیاطین سرخ به پایان رسید.

با اینکه هر دو تیم یونایتد و سوسیداد صعودشان را از هفته پیش قطعی کرده بودند ولی این بازی می‌توانست صدرنشین و تیم دوم جدول گروه را مشخص کند. اریک تن‌هاخ پیش از بازی گفته بود برای پیروزی با اختلاف دو گل برنامه دارد. یونایتد در این صورت می‌توانست به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی بشود تا با قرعه ساده‌تری مواجه بشود.

اما در نهایت شاگردان تن‌هاخ با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند تا به عنوان تیم دوم راهی مراحل حذفی بشوند. تن‌هاخ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

1759481

در فوتبال همیشه به چیزی که حق‌تان است نمی‌رسید
در فوتبال شما همیشه به چیزی که استحقاقش را دارید نمی‌رسید. در بازی اول برای سوسیداد پنالتی‌ای گرفتند که پنالتی نبود. امروز ولی ما بردیم. من از این پیروزی و از چیزهای دیگری که در بازی دیدم راضی‌ام.

ناراحتی از صعود به عنوان تیم دوم
ما ناراحتیم. چون همیشه به دنبال اول شدن هستیم و هر زمان که جایگاهی به جز صدر را به دست بیاوریم ناراحت می‌شویم. اما در این بازی و در کل مرحله گروهی نکات مثبت زیادی هم بود که از این به بعد باید برای بیشتر شدن آنها برنامه‌ریزی کنیم.

گلزنی گارناچو
ما در همه خطوط به گزینه‌های بیشتر نیاز داریم. در این بازی در خط حمله مصدوم داشتیم و من از عملکردی که او داشت واقعا راضی هستم و برایش خوشحالم. او برای حریف تهدیدی واقعی بود.

دیدگاه‌ها