کد خبر : 1851728 | 12 آبان 1401 ساعت 23:17 | 27.9K بازدید | 25 دیدگاه

سوسیداد 0-1 یونایتد: تیم تن‌هاخ صدرنشین نشد

منچستریونایتد امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد.

سوسیداد 0-1 یونایتد: تیم تن‌هاخ صدرنشین نشد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب در ششمین هفته مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا مهمان رئال سوسیداد بودند. با اینکه دو تیم صعودشان به مراحل حذفی را از هفته پنجم قطعی کرده بودند ولی این بازی می‌توانست ترتیب صعود و تیمهای اول را مشخص کند. شاگردان اریک تن‌هاخ اگر در این بازی با اختلاف دو گل پیروز می‌شدند به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کردند.

اولین فرصت خوب بازی در همان دقایق اولیه برای سوسیداد خلق شد. در یک حرکت تیمی خوب از تیم اسپانیایی زوبیمندی توپ را به فرناندز رساند و او با پشت سر گذاشتن دخیا از زاویه تنگ‌شده به سمت دروازه شلیک کرد اما توپش به کنار دروازه اصابت کرد و داور اعلام کرد او در آفساید قرار داشته.

دومین فرصت بازی اما نصیب منچستریونایتد شد و شیاطین سرخ آن را به گل تبدیل کردند. در دقیقه 17 برونو فرناندز پاسی تک‌ضرب به کریستیانو رونالدو داد و او در سمت چپ گارناچو را صاحب توپ کرد. این مهاجم جوان آرژانتینی وارد محوطه جریمه شد و با شوتی سرکش و پرقدرت دروازه سوسیداد را باز کرد.

1759468
1759469
1759470

گارناچو چند دقیقه بعد هم با پاس برونو فرناندس فرصت عالی دیگری داشت اما تعادل خود را از دست داد تا نتواند توپ را به سمت چارچوب شلیک کند. دردقیقه 41 سوسیداد روی یک ضدحمله صاحب فرصت شد اما شوت مارین از بیرون محوطه جریمه با برخورد به بازیکنان خط دفاعی در نهایت در اختیار دخیا قرار گرفت.

1759472

رونالدو در دقیقه 42 سعی کرد با یک ضربه چیپ از بالای سر دروازه‌بان سوسیداد به گل برسد اما توپ او روی سقف دروازه فرود آمد. در دقیقه 44 نوبت سوسیداد بود که دو بار تا آستانه باز کردن دروازه دخیا پیش برود اما سنگربان اسپانیایی یونایتد با دو مهار پیاپی دروازه شیاطین سرخ را بسته نگه داشت. نیمه اول با برتری 1-0 یونایتد به پایان رسید.

در نیمه دوم از زهر حملات دو تیم کاسته شده بود و بسامد و میزان خطر موقعیت‌ها کاهش یافته بود. در دقیقه 71 کریستیانو رونالدو که برای به دست آوردن توپ در یک نبرد هوایی پرش کرده بود با الوستوندو برخورد کرد و به دلیل باز بودن دستهای او در زمان پرش داور یک کارت زرد به این ستاره پرتغالی یونایتد نشان داد.

در دقیقه 74 اولین موقعیت این نیمه نصیب سوسیداد شد که روی اشتباه مک‌تامینی اتفاق افتاد. اما شوت گوارا را دخیا مهار کرد. در دقیقه 78 سوسیداد روی یک ضدحمله ناوارا سانتری روی دروازه یونایتد ارسال کرد که توسط مارتینز ناقص دفع شد و شوت بازیکن سوسیداد توسط لوک شاو دور شد تا دروازه یونایتد بسته بماند.

در دقیقه 90 یونایتد صاحب موقعیت خوبی شد و پاس مک‌تامینی به کاسمیرو می‌توانست توسط او به گل تبدیل شود اما دروازه‌بان سوسیداد به خوبی توپ را مهار کرد تا بازی در نهایت با برتری 1-0 شیاطین سرخ به پایان برسد.

1759471

دیدگاه‌ها