کد خبر : 1852049 | 15 آبان 1401 ساعت 01:25 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا 2-0 آلمریا: آخرین سه امتیاز پیکه

بارسا در آخرین دیدار دوران حرفه‌ای جرارد پیکه با نتیجه 2-0 آلمریا را شکست داد.

بارسا 2-0 آلمریا: آخرین سه امتیاز پیکه

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که پیکه به دوران حرفه‌ای فوتبالش پایان داد، شاگردان ژاوی علی رغم از دست دادن یک ضربه پنالتی، کار سختی مقابل آلمریا نداشتند و با دو گل به برتری رسیدند.

1759983

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه سر فران تورس در محوطه جریمه آلمریا به دست کایکی برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد.
روبرت لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه‌اش را چندان خوب نزد و توپ با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

1759984

در ادامه بازی کمی متعادل‌تر شد اما باز هم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه حریف ایجاد می کردند و در دقیقه 19، روی حرکت خوب پدری، این جوردی آلبا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دروازه‌بان حریف به هر شکل ممکن دفع کرد. حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 25، روی پاس در عمق سرخیو بوسکتس، این فران تورس بود که صاحب موقعیت شد اما باز هم دروازه‌بان آلمریا اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

1759991
1759992

فشار حملات بارسا ادامه داشت و این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

1759993
1759990
1759989

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 48 بود که روی پاس بلند بوسکتس، عثمان دمبله در سمت راست صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1759994

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما بازیکنان میهمان هم چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و این فرصتی برای تیم میزبان ایجاد کرد که روی ضدحملات خطرساز شود. در دقیقه 58 بود که روی یک ضدحمله سریع، دمبله بار دیگر صاحب موقعیت شد اما او که می‌توانست به راحتی دروازه را باز کند، ضربه‌اش را طوری زد که دروازه‌بان حریف آن را به راحتی مهار کرد. برتری بارسا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 62 به گل دوم رسید. روی ارسال آلبا بود که ابتدا ضربه فاتی را دروازه‌بان آلمریا برگشت داد اما توپ برگشتی را فرانکی دی یونگ تبدیل به گل کرد.

1760013

سه دقیقه بعد فاتی می توانست گل سوم بارسا را به ثمر برساند اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه آلمریا پیدا نکرد.
در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این بازی با برتری 2-0 آبی‌واناری‌ها به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها