کد خبر : 1852159 | 15 آبان 1401 ساعت 17:25 | 10.9K بازدید | 35 دیدگاه

توپچی‌های توقف‌ناپذیر

چلسی 0-1 آرسنال: بازگشت به صدر با فتح دربی

آرسنال در یک بازی برتر توانست با گل گابریل ماگالائش در زمین چلسی پیروز شود و صدر جدول را از سیتی پس بگیرد.

چلسی 0-1 آرسنال: بازگشت به صدر با فتح دربی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که با یک بازی کمتر از سیتی در رده دوم لیگ برتر قرار داشت، امروز به استمفوردبریج آمده بود تا برابر چلسی قرار بگیرد. آبی ها با 21 امتیاز در رده هفتم قرار داشتند و اختلاف‌شان با آرسنال 10 امتیاز بود. پیروزی در دربی برای هر دو تیم اهمیت بالایی داشت.

1760163

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و با در اختیار گرفتن توپ و میدان سعی در خلق موقعیت گلزنی داشت اما چلسی بود که در دقیقه 9 اولین خطر را ایجاد کرد. کای هاورتز توپی را روی دروازه ارسال کرد که نزدیک بود راهی دروازه شود ولی با واکنش خوب رمزدیل، گلر آرسنال، راهی به دروازه پیدا نکرد.

1760161

یک دقیقه بعد آرسنال پاسخ حمله چلسی را داد. در کنار نقطه کرنر مارتینلی توپ را در اختیار گرفت و سپس توپ را به ژسوس رساند. پاس ستاره برزیلی به بن وایت و ضربه او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

بهترین موقعیت گلزنی نیمه اول را ژسوس در دقیقه 29 از دست داد. مارتینلی توپ را از آسپلیکوئتا گرفت و سانتر خوبی روی دروازه چلسی ارسال کرد. ضربه سر شیرجه ای ژسوس اما با اختلاف کم به بیرون رفت تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود

1760162

در ادامه بازی هر دو تیم شانس هایی داشتند اما هیچکدام جدی نبودند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

آرسنال نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و در یک ربع ابتدایی برتری محسوسی بر میزبان داشت. در دقیقه 63 بازی نفوذ ژسوس به درون محوطه جریمه و شوت او را کپا راهی کرنر کرد. همین کرنر تبدیل به گل نخست بازی شد.

1760169

بوکایو ساکا ضربه کرنر را زد و توپ را به شکلی خطرناک روی دروازه ارسال کرد. توپ به شکلی عجیب از همه عبور کرد و در دهانه دروازه خالی، گابریل ماگالائش با یک ضربه نوک پا کار را تمام کرد. این دومین گل فصل گابریل ماگالائش و دهمین گل او با پیراهن آرسنال بود.

آرسنال بازهم حمله می کرد و چند دقیقه بعد می توانست گل دوم را هم بزند ولی پاس اودگارد در محوطه جریمه به ژسوس نرسید تا فرصت خوبی از دست برود.

1760178

چلسی که بازی را از دست رفته می دید برای جبران گل خورده تلاشش را بیشتر کرد ولی دفاع منسجم و خوب آرسنال اجازه خلق موقعیت جدی گلزنی را به آبی ها نمی داد.

در دقیقه 92 شاهد درگیری بین ژاکا و شالوبا بودیم که باعث شد برای ثانیه هایی بازی پرتنش شود ولی با دخالت داور بازی از سر گرفته شد. در نهایت بازی با برتری 0-1 آرسنال تمام شد و این تیم با 34 امتیاز به صدر جدول برگشت.

دیدگاه‌ها