کد خبر : 1852353 | 16 آبان 1401 ساعت 17:33 | 9.2K بازدید | 9 دیدگاه

پیولی: کونته خیلی خوب ما را می‌شناسد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از تقابل با تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا استقبال کرده است.

پیولی: کونته خیلی خوب ما را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد؛ اسپرز تحت هدایت آنتونیو کونته در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف میلان خواهد رفت. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، مدعی شد بازی آسان در این مرحله برای هیچ تیمی وجود ندارد و تاتنهام بازیکنانی در اختیار دارد که به خوبی با فضای فوتبال ایتالیا آشنا هستند.

استفانو پیولی گفت: "مسابقه‌ای دشوار مقابل حریفی قدرتمند با یک سرمربی بزرگی که ما را به خوبی می‌شناسد، پیش روی میلان خواهد بود. در دور حذفی یافتن حریفان آسان غیرممکن است، اما ما برای ارائه بهترین عملکرد خود آماده می‌شویم و برابر تاتنهام با کیفیت همیشگی و با اعتماد به نفس بازی خواهیم کرد. آنتونیو کونته سرمربی بزرگی است که در همه جا موفقیت های زیادی کسب کرده است.

1754086

او ذهنیت فوق‌العاده‌ای به تیمش می دهد، تاتنهام تیمی فشرده و مرتب است که شخصیت های بزرگی مانند هری کین، سون هیونگ مین، دژان کولوسفسکی و ایوان پریشیچ را در اختیار دارد. بسیاری از بازیکنان تاتنهام باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا را می‌شناسند و فکر می‌کنم دیدار متعادلی در انتظارمان خواهد بود. سطح لیگ برتر بسیار بالاست. ما بازی رفت را در خانه انجام خواهیم داد و این یک مسئله مهم خواهد بود و باید در سن سیرو خوب کار کنیم.

احتمال بازگشت زلاتان برای دیدار با تاتنهام؟ همه ما امیدواریم که زلاتان بتواند هر چه زودتر به جمع ما بازگردد و شرایط ریکاوری او به خوبی پیش می‌رود. باید در فوریه شرایط را بررسی کنیم. هنوز زمان زیادی تا دیدار با اسپرز باقی مانده است."

دیدگاه‌ها