کد خبر : 1852449 | 17 آبان 1401 ساعت 11:14 | 37.6K بازدید | 19 دیدگاه

فرهاد با تاریخ‌سازی، شکوه ببرها را می‌سازد

سناریوی تکراری مجیدی: در نیمه دوم حریف را بکش!

روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.

سناریوی تکراری مجیدی: در نیمه دوم حریف را بکش!

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباء در ادامه نتایج درخشانی که در این فصل و تحت هدایت فرهاد مجیدی کسب کرده، توانسته است بهترین شروع خود در تاریخ لیگ امارات را به ثبت برساند. همین نتایج باعث شده تا روزنامه‌های معتبر اماراتی به بازتاب عملکرد خوب سرمربی ایرانی ببرها بپردازند.

روزنامه الخلیج با تیتر "کلباء با مجیدی تاریخ تازه‌ای را می‌نویسد" نوشت: اتحاد کلباء در این فصل با هدایت سرمربی ایرانی خود، فرهاد مجیدی، نتایج خوبی را کسب کرده است. او با تغییر بزرگی که در تمرینات ببرهای کلباء انجام داد، ثابت می‌کند که پدیده این فصل از لیگ امارات است.

تیم "زرد و سیاه" با برترین گلزن سابق ایران در لیگ امارات، در 9 هفته نخست به پنجمین برد خود دست یافت و ضمن کسب 2 تساوی، تا به اینجای فصل، توانسته است در میان مدعیان قهرمانی، جایی برای خود دست و پا کند.

1760682

برتری این تیم تنها به کسب نتایج مثبت محدود نشد، بلکه کلباء توانست بر مشکل بزرگ غیبت برخی بازیکنان کلیدی در ترکیب خود غلبه کند تا به پیروزی گران‌بهایی مقابل بنی یاس دست یابد. این چهارمین پیروزی متوالی کلباء در بازی های خانگی بود که پیش از این در دوران لیگ حرفه‌ای امارات به دست نیامده بود.

در شرایطی که فرهاد مجیدی ترجیح داد به جای ملاپا از احمد عامر در ترکیب تیم خود استفاده کند، او گل نخست بازی را با یک ضربه سر به ثمر رساند. او پنجمین گل فصل خود را وارد دروازه رقبا کرد در حالیکه پیش از این نیز یک پاس گل داده بود. حبیب الفردان بازیکن تعویضی مجیدی نیز گل دیگری را به ثمر رساند تا پیروزی کلباء قطعی شود.

این برای دومین بار در این فصل است که حبیب الفردان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و موفق به گلزنی می‌شود، ضمن اینکه او توانست برای اولین بار در لیگ حرفه‌ای، دروازه بنی یاس را باز کند.

1760683

روزنامه البیان نیز تیتر "مجیدی شکوه ببرها را می‌سازد" برای یادداشت خود انتخاب کرد و نوشت: اتحاد کلباء رقبای خود را به نیمه دوم می کشاند تا کار آنها را در این نیمه تمام کند و فرهاد مجیدی، مربی ایرانی ببرها، این سناریو را در بسیاری از مسابقات تکرار کرد که در این فصل با پیروزی همراه شد.

این اتفاق در آخرین بازی این تیم در هفته هشتم نیز رخ داده بود، جایی که نیمه اول با شکست سه بر یک کلباء و به سود النصر به پایان رسید تا اینکه مجیدی تعویض‌هایی انجام داد و تفاوت را رقم زد. کلباء، در نهایت با نتیجه پنج بر سه پیروز شد و امتیازات بازی را از آن خود کرد.

1760684

در دیدار با بنی یاس نیز بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اینکه کادرفنی کلباء تغییراتی را انجام داد و توانست 2 گل وارد دروازه میهمان کند. گل اول را احمد عامر زد و حبیب الفردان تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین، توانست از اولین توپی که در بدو ورود به زمین به دست آورد، تور دروازه بنی یاس را به لرزه درآورد اتفاقی که در دیدار برابر الظفره نیز رخ داد او به عنوان بازیکن تعویضی، گل گران‌بهایی را به ثمر رسانده بود.

از زمان حضور ببرها در لیگ حرفه‌ای، این برای اولین بار است که آنها در پایان هفته نهم، موفق به کسب هفده امتیاز می شوند. عددی که پیش از این تکرار نشده بود. کلباء به مثلث صدرنشینان یعنی الشارجه، الوحده و شباب الاهلی نزدیک است که همگی 19 امتیازی هستند.

1760685

فرهاد مجیدی، مربی ایرانی نیز در این خصوص گفت: همان‌طور که انتظار داشتیم بازی سخت بود و بنی یاس یکی از تیم‌های سازمان یافته است. این تیم مربی خوبی دارد اما بازیکنان ما در زمین باهوش بودند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کردند. آنها با گل اول، راه را برای پیروزی کلباء هموار کردند و سه امتیاز را در ورزشگاه ببرها حفظ کردیم.

دیدگاه‌ها