کد خبر : 1853016 | 20 آبان 1401 ساعت 16:58 | 30.8K بازدید | 7 دیدگاه

کره با برد به استقبال جام جهانی ۲۰۲۲ رفت

شاگردان پائولو بنتو موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ایسلند شدند.

کره با برد به استقبال جام جهانی ۲۰۲۲ رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نخستین مسابقه دوستانه خود در آستانه جام جهانی قطر، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه هاسونگ مقابل تیم ملی ایسلند قرار گرفت و توانست به برتری برسد.

کره جنوبی که در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به ایسلند داشت و شوت‌های خطرناک بیشتری زد، توانست در دقیقه ۳۳ روی ارسال چیپِ تماشایی چو گوئه‌سونگ از سمت راست محوطه جریمه به مقابل تیرک دوم و ضربه سر سونگ مین‌کیو به گل اول دست پیدا کند.

در نیمه دوم هم شاگردان پائولو بنتو توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و ضمن اینکه اجازه ندادند ایسلند حتی یک شوت در چارچوب به سمت دروازه‌شان داشته باشد و پنج فرصت هم ایجاد کردند، موفق شدند این مسابقه دوستانه را با پیروزی یک بر صفر به پایان برسانند.

تیم ملی کره جنوبی که بخاطر مسابقات باشگاهی نتوانسته بود در روزهای منتهی به شروع جام جهانی بازی دوستانه داشته باشد، امروز در حضور جمعی از ملی‌پوشان خود که در باشگاه‌های آسیایی شاغل هستند، به برتری مقابل ایسلند دست یافت و آخرین مسابقه‌اش قبل از سفر به دوحه را انجام داد.

شاگردان پائولو بنتو در فیفادی قبل دو مسابقه دوستانه مقابل کاستاریکا و کامرون برگزار کردند که بدون شکست این بازی‌ها را پشت سر گذاشتند و به ترتیب یک تساوی و یک پیروزی داشتند.

گفتنی است، تیم ملی کره جنوبی باید در گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های اروگوئه، غنا و پرتغال رقابت کند.

1761975

دیدگاه‌ها