کد خبر : 1853038 | 20 آبان 1401 ساعت 20:05 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: اسون اولریش با بایرن تمدید کرد

اسون اولریش، دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ، قرارداد خود با این باشگاه را به مدت یک سال تمدید کرد.

رسمی: اسون اولریش با بایرن تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اسون اولریش، دروازه‌بان آلمانی این باشگاه، قراردادش را به مدت یک فصل تمدید کرد. او بر اساس قرارداد قبلی تا سال آینده با باواریایی‌ها قرارداد داشت ولی حالا تا سال 2024 بازیکن بایرن خواهد بود.

اسون اولریش 34ساله به عنوان دروازه‌بان دوم در بایرن حضور دارد و هر زمان که مانوئل نویر نتواند درون دروازه بایستد او وظیفه محافظت از دروازه این تیم را بر عهده دارد.

1762043

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، بعد از اعلام رسمی تمدید قرارداد اولریش به رسانه‌ها گفت:" این تمدید قرارداد نشان می‌دهد اسون از نظر ورزشی برای تیم چه اهمیتی دارد. او همیشه برای ما بازیکنی قابل اعتماد بوده و هر زمان که تیم به او نیاز داشته بهترین عملکرد را داشته است. اسون در رختکن هم یکی از رهبران بایرن است. حضور او و مانوئل به عنوان دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ در سالهای گذشته برای ما مهم بوده است. آنها همدیگر را تقویت می‌کنند و حضور هر دو گلر در این پست مهم برای باشگاه اهمیتی فوق‌العاده دارد".

اولریش که هواداران بایرن مونیخ از او با عنوان سوِن دیوار یاد می‌کنند هم بعد از تمدید قراردادش گفت:" از اینکه باز هم در بایرن ماندگار شدم خیلی خوشحالم. در طول سالها همکاری با تیم و به خصوص مانوئل نویر برای من واقعا باارزش بود. ما با هم هماهنگی کامل داریم و از وظیفه‌ای که در این تیم دارم واقعا خوشحالم. بایرن مونیخ می‌داند که هر زمان به من نیاز داشته باشد در خدمتش هستم".

دیدگاه‌ها