کد خبر : 1853080 | 21 آبان 1401 ساعت 08:55 | 35.8K بازدید | 15 دیدگاه

هافبک اسپانیایی مسیر مسی را طی می‌کند

پابلو گاویرا که خود را مهیای حضور در تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های جام جهانی می‌کند، از مسی به عنوان الگوی فوتبالی خود نام برده است.

هافبک اسپانیایی مسیر مسی را طی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پابلو گاویرا، هافبک مستعد و خوش تکنیک کاتالان‌ها در ماه گذشته موفق شد جایزه پسر طلایی اروپا را از آن خود کند. گاوی احترام ویژه‌ای برای ستاره‌هایی چون وین رونی، پل پوگبا، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند که پیش از او موفق به کسب این جایزه شده بودند قائل است و همین سبب شده تا ارزش این جایزه برای او دو چندان شود.
علاوه بر این، هافبک بارسلونا، لیونل مسی را کامل‌ترین و بهترین فوتبالیست تاریخ می داند و فوق‌ستاره آرژانتینی را الگوی خود معرفی می‌کند. لئو مسی نیز دقیقا مانند گاوی، زمانی که فقط 18 سال داشت، در سال 2005 موفق به کسب این جایزه شد و خودش را به عنوان یک ستاره در نسل جدید فوتبال، به همگان معرفی کرد.

1762141

گاوی نیز مسیر اسطوره آرژانتینی را در پیش گرفته و امیدوار است در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا موفقیت هایش را ادامه دهد. حالا این هافبکِ کوتاه قامت که پرورش یافته آکادمی لاماسیا است با روزنامه موندو دپورتیوو به صحبت پرداخته و گفت:"من استعدادهای خودم را به خوبی می‌شناسم و نسبت به خودم شناخت دارم. این که جایزه را از دستان پدری دریافت کردم برایم خوشایند بود.
همچنین باعث افتخار من است که توانستم جایزه ای را دریافت کنم که روزگاری مسی موفق به کسب آن شده بود. لئو مسی، بزرگترین الگوی من و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. "
سپس گاوی در مورد جاه‌طلبی های خود در آینده گفت:"من می خواهم عناوین زیادی را با بارسا و تیم ملی کسب کنم."
گاوی که با بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفت، یکی از بازیکنان فهرست لوئیس انریکه برای جام‌جهانی است. او 12 بار سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا را در کارنامه خود دارد و قطعا یکی از مهره‌های کلیدی انریکه در جام جهانی 2022 خواهد بود.

دیدگاه‌ها